Alla inlägg under januari 2007

Av C - 13 januari 2007 13:25

Läste i dagens EP (faktiskt! jag läser tidningen.) att Futurum skolan ska få in 47 000 kronor, för en resa till alla tyskläsande elever. Så fruktansvärt onödigt (ifrån min synvinkel). Skolan skulle kunna använda de där pengarna till så himla mycket nyttigare saker. Visst är det perfekt för de som verkligen vill lära sig tyska, men det känns ändå så onödigt. Sedan stod det även att ett antal lärare åkt ner till Tyskland för att se hur de arbetade ute i skolorna, och jag undrar om det inte var då dom var på en såkallad "utbildning". Jag läste detta väldigt "flyktigt" så att säga, så jag kan ju inte vara 100% säker. Men det är bara själva grejen att de satsar på sånna här saker när eleverna efterfrågar någonting annat.

Av C - 12 januari 2007 19:46

I just have to do this!Här i kungsträgården finns det pojkar som gör mig så glad. Du är det sexigaste jag har sett på många många dar. Oooh, jag tycker om dig, hoppas du tycker om mig och kanske du vill sova över hos mig? Lilla hjärtat jag tänder så på dig, vill så gärna ha sex med dig. Jag vill så gärna ha sex med dig. Känner mig så osäker när jag är i ditt sällskap. Vad säger man till en person som på alla sätt är bra? Ooh jag tycker om dig, hoppas du tycker om mig och kanske du vill sova över hos mig. Lilla hjärtat jag tänder så på dig, jag vill så gärna ha sex med dig. Lilla hjärtat jag tänder så på dig, jag vill så gärna ha sex med dig. "Visst vet jag att man inte ska gå till sängs första kvällen. Men jag menar, i dagens läge med sjukdommar och alltihop. Asså det kändes så himla rätt, rårätt. Och kärlek, det smittar väl inte? Men det har den faktiskt gjort. Jag älskar dig! Jag gillar din stil, åh du är så fin."Du är det sexigaste jag har sett och jag bröjar tro att du vill sova över hos mig. Lilla hjärtat jag tänder så på dig, jag vill så gärna ha sex med dig. Lilla hjärtat jag tänder så på dig. Jag vill så gärna ha sex med dig, jag vill så gärna ha sex med dig. "Ah jag förstår att du vill ha sex med mig, men kan vi inte lära känna varandra först?"

Av C - 12 januari 2007 15:10

eftersom att jag är expert på att tråkigt såfort jag sätter foten i detta hushåll så letade jag reda på en sån där lista. hittade en hos Jonna (saknar dig grymt mycket tjejen, varför blir det alltid såhär?) så ni som hatar dem, läs inte. Är du kär? nopelidopeÄr du en sportfåne? hah, nej det kan man väl inte direkt säga, nej.Är du likgiltig? försöker att vara.Är du röksugen? hmm, inga kommentarer?Är du rik? hah, ja jag har 0,00 öre på mitt bankkonto. Är du fattig? skulle man kunna säga med andra ord, ja. Är du trött? inte fysiskt men psykiskt på vissa människor, ja.Är du shoppingsugen? haha, alltid.Är du töntig? jepp, världens geek.Är du ressugen? mhmmm, speciellt eftersom att en VISS person åker iväg från mig.. skulle inte sitta illa att göra detsamma. HAH!Är du skolsugen? nej, egentligen inte. men det blir till att låtsas.Är du irriterad? nej, faktiskt inte.Är du festivalsugen? kanske inte såhär mitt i vintern ;)Är du alkholsugen? inga kommentarer.Är du saknad av nån? hoppas jag.Smeknamn? kärt barn har många namn (som sagt Jonna)Bästa åldern? 18Bästa tidningen?Vecko Revyn.Hur sminkar du dig? foundation, rouge, puder, mascara och täck grej från Make Up Store.Vårens accessoar? leende på läpparna.När stal du senast något? idag, en penna som låg på en utav bänkarna. shame shame shame.Hur många timmar sov du inatt? 6 skulle jag tro.Vilken film såg du senast? Romeo & JulietVilken internetsida besökte du senast? Playahead.comVad sa du senast till vem? "vad sa du sa du?"Vem fick du senast sms från och vad stod det? från cayo "jag har inte med mig dom, men var är du?" Vad gjorde du i förrgår? onsdag. hmm. jag var nere på ungdomsmottagningen och träffade Doktor Olle och fick mina tabletter, sällskap utav cayo. sen gick jag hem och mådde illa. handlade med mamma och sov...Vad har du gjort idag? jag har gått i skolan, vad annars vid den här tiden på året.Vad ska du göra idag? jag ska träffa min älskling ikväll. med henne händer det alltid någonting.Hur många msn-kontaktetr har du? 40 :$Vilket land besökte du senast? KORSIKA, År 2002 , by me a ticket please.Hur många snälla känner du? många. man får tillbaka det man ger (a)Vad såg du senast på tv? Life after death.Vad är det för märke på din dvd-spelare? haha mamma har köpt den på ICA för extrapris... men HEY! den fungerar ;)Senaste köp? på sätt och vis ett läppglans (skyldig Linn lite pengar nu)Vad har du dåligt samvete för? för att jag är så otroligt KASS på att höra av mig. det måste då alla hålla med om!Vad har du för skor? kläder efter väder. men vill gärna ha ett par nya, tack.Vad har du på dig nu? svarta tihgts, bege oversize tröja och en brun kofta + ett guldigt halsband.. Vilken musik har du lyssnat på idag? allt från Frou frou till The Killers.Skulle du säga nej till sex idag? inga kommentarer.Är du vegetarian? nej. går på protein diet så, inte direkt va?Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej, inte SAGT. men skrivit.Vad heter dina kusiner? Oscar, Victor, Teodor + lilla Linnea(mamma) sen Ulrika, Kristina, Anders och Johan (pappa)Är du feminist? på sätt och vis ^^ Vad drack du senast? Kaffe som var på tok för sött.Gillar du att laga mat? beror på vad som skall lagas.När sjöng du senast? lunchrasten idag i skolan tillsammans med cayo.Håller du det städat? absolut INTEVad gör dig lycklig? en björnkram, och en person som jag tycker om.well, thats all for now on.

Av C - 11 januari 2007 22:26

(ellerhur C.) så otroligt skönt det är att gå på "bandet"... jaha Nelia, idag blev det alltså 500 K. Inte dåligt, inte alls. Nu e man bara så jävla trött. Om inte, kan någon tänka sig att göra mig och Nea en tjänst?

Av C - 11 januari 2007 17:22

nu har jag träffat Linn och .. mja det kändes helt okej. kan inte förstå att det gått så lång tid. så himla mycket som har hänt, och ändå inte. ska snart ner till sats, igen. blev iochförsig ingenting igår men. hursomhelst. vill helst inte minnas någonting utav gårdagen. sån tabbe. helt otroligt. dessutom är jag så splittrad i hjärnan nu. antingen blir det GUC, eller så blir det Jensen gymnasium. Det är så. Jag vet inte. jag vet inte. tillbaka på ruta ett.

Av C - 10 januari 2007 20:06

fel. du har gjort fel igen.inhalerar aceton. men till vilken nytta?försent.försent att ta tillbaka.försent att ändra på.det ligger i mina händer nu.

Av C - 10 januari 2007 19:51

FAN . jag hade ett sådant tillfälle och så förstår jag det. bara sådär. låtsas som om jag inte hör och kollar ut genom fönstret. hur kan jag vara så DUM . dum är egentligen ett för klent ord. men jag kan inte uttrycka mig rätt just för tillfället. hon i stort sett säger det. rakt ut sådär. och jag ignorerar henne. som om jag inte hört. jag hade kunnat säga hur jag känner inför det. men nej. nej. jag gör fel hur jag än gör nu.

Av C - 10 januari 2007 16:01

Har nu varit nere på UM och fixat med tabletter som jag ska ta ut vid nästa tillfälle. problemet är bara att jag helt glömt bort vad dom hette. Nu hittade jag dock.. Orudis... måste komma ihåg det, haha . Nej jag orkar inte så mycket just nu. Mitt blodtryck är på noll sedan jag kom hem och inte kunde behålla det lilla jag hade i magen, så nu tror tyvärr min mamma att jag är magsjuk, vilket jag inte är. Så det blir ingen träning, vilket jag tycker är så jävla synd. Men det kanske är bra då jag är helt disig "bakom" ögonen. Hoppas på Spinning imorgon, börjar tycka det här är riktigt kul (iochförsig har jag bara varit där en gång men ... ah) Det gör skit ont i handen, men jag får skylla mig själv OCH det går dessutom över. vilket humör man vart på imorse då Ipoden INTE LADDAT IN alla låtar. (Vilket jag ändrade på på momangen när jag kom hem)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards