Alla inlägg under januari 2007

Av C - 15 januari 2007 16:34

gjorde det jag klagat över. så otroligt skönt. jag vet att det är fel. men jag kände mig så vidrig. och jag orkar inte det just idag, inte just nu. fel. men inte idag.gjorde illa mig två gånger i dag på idrotten. vet inte vad det var, men benen bara vek sig om och om igen. jag vet inte vad det är med mig. känns som om allt e fel. men egentligen är det rätt bra. mår liksom helt okej. men jag vet inte längre. vet inte fast jag vet. komplicerat."I en evighet levde jag som om du inte fanns. I alla drömmar var du ändå nära, så underbart nära. Och jag trodde jag fann dig, men du var någon annanstans. Varenda gång jag funnit nån så såg jag att drömmen inte var sann. Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig. För jag trodde att du fanns och väntade mig. Ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött, för att möta den vackraste människa jag nånsin mött. Det var enkelt och vackert, du sa att du väntat mig. Jag kunde ana att det fanns en himmel på jorden, jag såg den. Och du bad mig att leva mitt liv alltid nära dig, jag följde dina steg, och allt jag någonsin drömt om fanns där för mig. Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig. För jag trodde att du fanns och väntade mig. Ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött, för att möta den vackraste människa jag nånsin mött. Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart. Med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna. Alla skuggor,allt mörker som förr var så uppenbart det skingras. Tillsammans ser vi ljuset som stiger med solens fart. Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig. För jag trodde att du fanns och väntade mig. Ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött, för att möta den vackraste människa jag nånsin mött"

Av C - 15 januari 2007 15:05

fan va ont det gör. överallt känns det som. i tankarna, i benen, i handen... överallt. psykiskt, fysiskt. dels för dom där jävlarna, sen för den där jäveln och för dom som inte var där. jag har inte känslan för att ge upp, utan snarare att jag bara blir så trött.sitter med en tom krönika sida. tom. tom. tom.fan va arg jag är. fan va ont det gör.fan va allt e kasst.

Av C - 14 januari 2007 13:13

kom bara att tänka på hur mycket jag längtar till nästa helg. det är som en stor glädje i all denna dysterhet dagen bringat med sig. måste bara prata med Micke, annars är väl istort sätt alla chanser blåsta? hmmm.jag saknar henne mycket. speciellt nu när det är så kallt. hon finns liksom alltid där då, om man tänker inte på det dåliga lika mycket av någon anledning. i veckan kommer jag behöva bråka om henne (dom dagar hon kommer).

Av C - 14 januari 2007 13:09

visste ni att kommunerna i sverige inte har rätt till att stänga av en elev ifrån skolan. det spelar tydligen ingen roll hur bråkig man är, man har fortfarande rätt till undervisningen. möjligtvis att man kan bli förflyttad men tydligen inte avstängd. det är vad skolreglerna säger. ändå känner jag till flera fall här i bålsta då vissa elever blivit avstängde just pga. bråkighet alternativt uppkäftighet. kan kanske vara bra att veta om man vill ställa lärarna mot väggen.

Av C - 14 januari 2007 13:01

är på så fruktansvärt dåligt humör idag. kunde lika gärna skippat att överhuvudtaget gå upp imorse. men jag hade lovat mamma att hjälpa henne med födelsedagstårtan. poängen är den att jag är på dåligt humör för det hon handlade i fredags, att jag fortfarande inte tagit upp det och därmed svikit Sanna, jag fryser så in i helvettet och ikväll måste jag vara social mot alla mina syskon + kusiner. har bara ingen lust till det. igår var det hursomhelst trevligt, den lilla tid jag var där. hann bara träffa Becca i några minuter innan Hanna och jag skulle dra oss hemmåt. men jag fick iallafall se på henne, för första gången på fyra månader. sen blev jag sne på att dom inte hade några som helst jävla utskick av sommarjobb på arbetsförmedlingen. så det blir till att förlita sig på Älsklingens pappa.idag kommer älsklingens älskling hem ifrån thailand. fortfarande grymt besviken på hans beteende innan han åkte. diss på dig för din information. ska hursomhelst bli mys att få rå om Adam idag. saknat honom rejält mycket + att han bara är FÖR söt. "Teela?"

Av C - 13 januari 2007 17:05

Vad är det för mening att bo INOMHUS när det typ är lika kallt inne i huset som utanför ? Jag fryser som in i helvette, visst jag sitter i linne. men ÄNDÅ!

Av C - 13 januari 2007 14:02

vad komplicerat allting blev nu. hade helt och hållet ställt in mig på att det var nästa helg festen skulle hålla hus men så var ju inte alls fallet utan det är ikväll. inte för att jag har någonting förutbestämt men ändå, själva saken. sen att jag ska hjälpa mamma imorrn med huset det känns så, tungt? bröt ett löfte igår. känns inte alls bra. förlåt S. men jag kan bara inte. inte när jag känner mig helt säker. visserligen om någon kommer hem med en full kartong så måste man ju fatta, eller någonting. men det gör inte jag. eller jag vill inte göra det. det gör bara ondare då. tittar på "dom" och det känns bättre på något sätt. som om jag redan gjort av med den där ilskan jag ska ha. ändå känns det som om varje gång hon köper någonting till mig är det som att hon tänker "nu har jag sagt förlåt". men det har hon inte, verkligen inte. det e bara för att komma ifrån. slippa skuldkänslorna. antar jag ?ska fortsätta att städa mitt rum och sådär. sedan ska jag väl försöka komma på någon rolig outfit för dagen (som förvisso började för ett tag sedan) men det kommer nog inte gå så bra. inte på humör för det idag bara.

Av C - 13 januari 2007 13:41

Hittade nyligen den här bilden på en fashionistas blogg. Visst håller jag med om att Paris har en jäkligt snygg bränna men hur sjutton har hon tänkt med sin make? Ser verkligen spökblek ut om man jämnför med övriga kroppsdelar.Visserligen kanske jag inte ska säga någonting eftersom jag för övrigt brukar se tvärtom ut. (För mörk Make jämnfört med mina andra kroppsdelar.)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards