Direktlänk till inlägg 3 augusti 2008

Lets go back to the stars

Av C - 3 augusti 2008 19:43

Har precis dragit i mig en god middag gjord på .... sallad. Sitter fortfarande och funderar över det skumma samtalet jag hade idag. Kan man verkligen göra sådär, bara sådär? Bara en enkel fråga... (It goes in and out of my head, forward and back).


Regnet bara faller och jag känner hur allting lider mot sitt slut, hur sommarvärmen bara försvunnit ut i intet och därmed dragit med sig mitt humör. Antingen det eller något annat, vad vet jag inte.  Känner inte att jag hänger med.


Jag och Nadija kikade på hennes gamla dator idag, båda kom fram till att vi vill gå tillbaka i tiden då man inte visste någonting. Då allting var nytt och spännande, när hela livet låg framför fötterna. Allting börjar bli så invant, så vanligt, så naturligt. Ingenting förvånar en längre.


Well, ska kila ifrån datorn nu.. Orkar inte sitta här och deppa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 9 januari 2009 14:30

Haha, ingen vet typ att jag skriver det här inlägget med tanke på att jag inte uppdaterat här på typ tusen år. Så, vad har egentligen hänt i mitt liv? - Ne inte mycket alls faktiskt. Har ni frågor så ställ dom right away.   PUSS ...

Av C - 19 augusti 2008 16:38

Så, längesen jag uppdaterade (egentligen längesen jag ens satt vid en dator). Under tiden har saker och ting hänt, fast egentligen ingenting speciellt sådär.   Sista veckan på mitt sommarlov satt jag mestadels hemma och slappade framför bland annat ...

Av C - 11 augusti 2008 04:53

Hallå där ute! (och typ grattis i efterskott till snesan)   Nej, tyvärr (till er som hoppandes) jag har inte slutat blogga!! Tog bara en paus från datorn/internet för ett tag. Har haft lite andra saker för mig. Såsom att åka in till stora staden till...

Av C - 7 augusti 2008 14:39

Nu har jag iallafall bestämt med Linn att vi ska åka in till storastaden imorgon. Handla lite kläder och dessutom löshår, nu ska det minsann bli av. Hoppas bara att det inte är för ingenting jag köper den. Vi får helt enkelt se.  Känner mig helt lam ...

Av C - 7 augusti 2008 12:48

Vaknade precis upp hemma hos NAdija. VÄDRET ÄR KASST

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards