Alla inlägg under januari 2007

Av C - 24 januari 2007 18:47

Saker jag är bra på : - Strula till saker (negativt)- Lyssna (posetivt)- Sätta mig in i andras roller (posetivt)- Tänka på andra före mig själv (posetivt OCH negativt)- Göra saker komplicerade (negativt) - Att skratta åt saker som inte är roliga (posetivt)- Att sova så länge som möjligt under ledigheterna ( ? )- Vara blyg (negativt)- Göra illa folk (negativt)- Massera människor (posetivt)- Misstförstå saker och ting (negativt)Där har ni mig.

Av C - 24 januari 2007 17:28

Urs mår illa, har huvudvärk och ryggvärk. Undrar om jag börjar bli sjuk? det vore ju helt underbart (ironi.) Strulade till det än en gång idag, så fruktansvärt bäst utav mig. Känner mig nere men är uppe som varenda dag den här veckan. Har haft det as mys med Länne och Hanna idag, och nu mår jag så äckligt illa efter semlan jag och Hanna tryckte i oss. ( Känns som om man börjar om varje dag... ) Egentligen borde jag gå och vila, fick ingen sömn alls inatt pga två personer. ( Ska det här verkligen vara såhär? ) Borde egentligen sitta och plugga just nu, men det är ju så jävla tråkigt. Så istället kan jag berätta att jag lyckades få min NO/Matte lärare att bli feminist idag. Han tyckte till och med att jag skulle stå upp mot min pappa idag. Skrattade så himla mycket åt det. För övrigt har det inte hänt något sådär speciellt idag, bortsett från de dåliga sakerna. J ska ha "födelsedags kalas med saft och bullar" på fredag. Min lille pojk ska bli stor alltså. Sen äre inte lång tid kvar tills min Älskling åker och tills moi fyller år. Ska bli himla mys, dessutom hoppas jag verkligen att jag får det enda jag önskar mig.. en kamera, en alldeles egen. Hatar den där jäveln mina föräldrar äger, kass. Nej, ringa sen sova.

Av C - 23 januari 2007 22:15

Everytime that I look in the mirrorAll these lines on my face gettin' clearerThe past is goneIt went by like dust to dawnIsn't that the wayEverybody's got their dues in life to payI know what nobody knowsWhere it comes and where it goesI know it's everybody's sinYou got to lose to know how to winHalf my life'ss in books' written pagesLive and learn from fools and from sagesYou know it's trueAll the things come back to youSing with me, sing for the yearSing for the laughter, sing for the tearsSing with me, if it's just for todayMaybe tomorrow the good Lord will take you awayDream On, Dream On, Dream On,Dream until your dream come trueDream On, Dream On, Dream On,Dream until your dream come trueDream On, Dream On, Dream On, Dream On, Dream On, Dream On, Dream On, Dream On, Ooooh

Av C - 23 januari 2007 21:22

Upptäckte precis att jag missade att knacka i trä, bara för att han.. bara för att. ah. Mitt humör är fortfarande bergochdalbana. Frustrerad och trött. Borde jag sova?

Av C - 23 januari 2007 20:17

Jag förstår inte, Älskling försvinner i knappt en timme och innan dess har allting blivit kaos för mig. Visst det löste sig emellan mig och Simon (vilket jag är jävligt glad över, jag som gör så mycket misstag) och visst jag hade det trevligt. Men på nått sätt lyckas både Åsa och "en till" göra mig på så grymt kasst humör. Fan va rätt det var idag när Sabine nitade dit henne så hårt.

Av C - 22 januari 2007 22:13

Ska snart gå och sova, ouuu så skönt. Har varit ute och Älskling är fortfarande stenfrusen, stackare. Min iPod är helt körd, den vill inte ladda in den musik som jag vill så snart slår jag den i två bitar... kanske inte men det är verkligen det jag vill.Var så jävla sur idag, kom jag på. Någon/några hade kastat in stenar i tre (vad jag vet) fönster i skolan. Så jävla onödigt larvigt. Som om skolan inte redan har lagom med utgifter? Vi sitter och klagar över saker vi inte får, men inte blir det direkt bättre utav att dom tar sönder. Visserligen måste det ju inte vara någon i våran ålder eller från våran skolan. Men ändå. Så jävla onödigt. + Jag hörde på avstånd hur en tjej som var as liten typ stod och klagade över hennes vikt. OCH HON VAR TYP SÅ JÄVLA SMAL! Så då tänkte jag "vilken värld vi föder dom till". Det är inte rättvist att barn inte får vara barn längre. Seriöst jag blir så arg. Men för att få upp humöret tänker jag bara på Nisses fula kommentar idag. Nisse - "Säg till cayo att hon måste äta"Jag - "Hon får skylla sig själv, hon kommer se ut som min mamma när hon blir stor"Nisse- "Haha aah cayo, då kommer du sitta där och väga 250 kg......"Alla kollar snett på Nisse...Jag - "Ah asså, SÅ mycket kanske hon inte väger" Hahaha.Gubben då, du måste nog börja tänka på vad du säger.Och med det går jag och lägger mig.

Av C - 22 januari 2007 18:08

Kom precis hem från Älskling. Har haft det mys med dig idag, trots att det slutade med sperma i ansiktet (don't get me wrong there). Spelade lite singstar, bakade cocosbollar, hämtade elliot, sov osv. lof joo Har haft världens humör idag, upp ner upp ner upp ner om och om igen. Känns lite jobbigt faktiskt. Körde hårdare än hårdast på Bandyn idag, kändes grymt skönt att kunna visa vad man går för. Kändes även skönt när Linda peppade på. Lämnade in min Shakespeare idag, får se vad den går för. Hoppas på ett MVG, men det gör man väl alltid? Jag vet bara inte om jag förtjänar det, så. Men som sagt, vi får se. Längtar redan till helgen. Har huvudvärk. Är inte hungrig men kommer få käka ändå. Men jag mår bra, det är huvudsaken. På onsdag ska jag vara med Länne, mys pys ellerhur gums ? Hoppas det går bra för Hanna & Linda nu, håller tummarna för er älsk's.

Av C - 21 januari 2007 20:54

Sitter och pratar med Länne i telefon. Vet att jag inte ska bry mig så mycket men jag kan bara inte släppare, fattaru? Nu känns det som om mitt liv kommer gå i en tråkig period, men jag kan inte göra något åt det. Ska vara lite över töntig och säga att jag verkligen skulle vilja ha en pojkvän. meeeeen det skiter vi i. har alla mina andra älsklingar. Ni betyder, det vet ni!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards