Alla inlägg under november 2007

Av C - 30 november 2007 15:49

ÄNTLIGEN fredag. så jag har längtat! Planerna ser ut såhär, först ner till sibylla med Nadija söt, senare möta Linn åka till kallhäll, åka till sumpan, åka tillbaka till bålsta och möta Rompan. Känns som om, bortsett från vädret då då, att det kommer bli en superbra kväll.


Imorgon har mamsi plannerat att jag och Pappa ska fixa med julpyntet, hah! Vi kommer äga - not. Varken pappa eller jag vet var sakerna ska vara någonstans, mamma är så perfektionistisk angående sånna saker. Men men, vi får göra vårat bästa. Senare på kvällen får vi se vad som händer, förhoppningsvis någonting kul. Fast, det klart, så länge jag är i närheten är allting roligt - just kidding! hah.


Hoppas ni får en trevlig kväll.

Over and out.

Av C - 29 november 2007 16:55

close yet far.


har känt hur jag bara går och går och går som en duracell kanin, och idag kom smällen. huvudvärk, trötthet och bara allmän seghet. jag vill verkligen inte bli sjuk såhär nära inpå helgen. vill inte! så ikväll ska jag försöka komma i säng i tid och så ska jag försöka sluta stressa. det funkar inte i längden. och nu menar jag inte stressa som i skolan osv, där är det lugnt, men jag stressar med mitt liv. vet inte vad jag vill, gör saker jag aldrig trodde jag var kapabel till osv. visst är det kul nu, men hur kommer jag se på mig själv senare? och är det värt priset? jag vet verkligen ingenting, och om ni var jag skulle ni också ha huvudvärk.  

Av C - 28 november 2007 22:24

kollade nyss på greys och antar att jag blev lite för känslig för en stund. så nu sitter jag här och lyssnar till deras skrik, vad ska jag göra? var ska jag ta vägen? var är min syster? var är någon att prata med?


ups and downs, and this is totally a downstair step.

<3

Av C - 27 november 2007 22:11

En glad unge sitter här, en glad gubbe som faktiskt fick MVG pga Linn och Ronny (jag var iochförsig den som läste upp). Att hon senare försökte dra ner mitt glada humör skiter jag i, för det funkade inte.

Funderar över en massa saker jag borde glömma. Varför är det tillexempel så att efter, efter allt, kommer man ihåg alla alla alla små saker, alla små minnen. Allting i stort sett? I just hate it. HATE IT!

Av C - 25 november 2007 13:49

Haha lugn kväll var det det skulle vara igår ja. Hmmm. Hur ska jag kunna uttrycka det här så att det INTE låter fel.

Satt hemma hos linn och kollade på Familjen är Värre tillsammans med Linn och Sabina, mys sådär. Käkade nudlar popcorn och allt vad det var. Senare följde jag Sabina hemmåt och klockan hade då närmat sig tolv. Kommer hem några minuter efter 00.00 och har redan då bestämt med Emelie att jag ska pallra mig hem till henne. MHM! Sagt och gjort, mitt i snöstormen gick jag alldeles ensam, men det ångrar jag VERKLIGEN inte. Skit mysigt var dt verkligen. Sen skulle sällskapet gå hem och lilla jag övertalade alla att sova hemma hos mig istället för "det är mycket roligare" (tror jag hade lite annat i hjärnan om man säger så) så, hem till mig bar vi av och somnade inte förrän vid sex tiden. Vaknade igen vid nio av att jag ligger brevid helt fel person, men det var nog bara tur faktiskt. Så nu sitter jag här igen, och mår lika illa som jag gjorde igår. Men glad, glad är jag. För jag får ju träffa min brorsdotter idag.


Pusshey

Av C - 24 november 2007 18:52

Så var det lördag igen, känns som om tiden bara går fortare och fortfare nu för tiden. hööh. filmen i torsdags var iallafall riktigt mysig. Skrattade för en gångsskull! Igår var det också trevligt. Och somnade som en stock! Vaknade imorse upp med en vitblek unge till sällskap. Gick efter många om och men upp och fick i mig lite käk. Senare bar jag mig ner till centrum med Alleballe, handlade det vi skulle ha och gick senare hem till mig för att baka lite mumsig kladdkaka, men fy farao vad mätt jag blev! (HUR SKA JAG KUNNA TRYCKA I MIG MIDDAG!?)


Senare blir det nog att jag kilar över till Linn och kollar på "Familjen är värre", det är nog det jag pallar med idag! Lite lugn och ro helt enkelt.


Imorgon ska jag få träffa min UNDERBARA brorsdotter. Längtar efter att få hålla i den lilla knubbisen. Tihi. Lägger in bild lite senare!


Pusshey

Av C - 22 november 2007 22:14

I miss the common life we had Monday mornings and quiet nights, Being bored feeling fine, Was a gift if you ask me now I never knew, when i had you All the same, whomever's to blame for this I call love by your name I take it's no use but I miss you still Calling love by your name Your life wasn't good enought but Who am I to judge you now All the same, whomever's to blame for this I call love by your name I take it's no use, but I miss you still Calling love by your name

Av C - 22 november 2007 15:57

Idag har varit en helskön dag. Började dagen med att lyfta armarna rakt upp i luften och skrika "fyfan va bra jag är". (Tvingad av min kära mor). Sedan tog jag bussen till skolan och jobbade flitigt under hela min engelska lektion. Sköönt. Åkte till änglahår och gjorde iordning mitt risiga hår, så nu kan jag inte sluta ta i det. Senare åkte jag hem till Nadja och drack lite kaffe, skit mysigt faktiskt.


Så nu ska jag och mamma snart sätta oss i bilen och köra till Stockholm för att gå på bio tillsammans med Karolina. Trevligt.


Skit nervös inför morgondagen, ska sända live och har inte läst mitt manus ordentligt. Så jag får väl ägna min matte-lektion till det. tihi.


Ha det så bra nu. puss.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards