Alla inlägg under augusti 2007

Av C - 31 augusti 2007 21:20

Okej, känns absolut rå kasst. INGET te = inget mys i regnet. Känner absolut ingen som helst lust till att åka till ett bröllop och klä upp mig för några jag inte ens bryr mig om. Dessutom kommer jag inte hinna plugga till engelskan, och mamma klagar på att jag inte skulle ha tid till ett job, HAH! Just nu är jag bara så fruktansvärt frustrerad, antar att Ida influerat mig. Känner mig bara trött över allting, oroad och kall. Längtar efter en kram, en stor och beskyddande kram från Älsklingen, men det lär jag ju inte få på ett tag. Dream on Bitch. Uuuuurs, vill bara att någonting oväntat roligt ska hända. Skulle inte vara fel med en knackning på dörren mitt i natten och kalla fötter från den människa man älskar. *och där försvann jag i mitt egna lilla drömmande*


Om inte du fanns finns inte

i min verklighet. Kan inte

tänka mig att inte få se ditt

vackra leende, dina vackra

ögon och höra ditt otroligt

gulliga skratt. Varje andetag

utan dig känns som en

pina. Alltid kommer denna

oro att inte få se dig igen,

oron som retar mina tårar

till att falla.

Jag antar att det är så

jag vet att jag älskar dig

otroligt,underbart mycket.

Av C - 30 augusti 2007 17:58

Ursligt nog måste jag göra ett fruktansvärt test. Men det går inte, jag blir gång på gång FÖR nervös. Dessutom är jag orolig nu, var dag får jag en helt obeskrivlig smärta i magen vilket leder till en klump i halsen... vad kan detta innebära? Annars är allt prima ballerina. Fick första "läxan" från skolan idag, riktigt dryg en. Skönt att det snart är helg, fast mycket sömn lär det inte bli. Vet inte om jag egentligen orkar åka till Linköping, men man får väl lov att ställa upp. Visserligen, vad skulle hända annars?


Nej nu är det dags att få lite krubb i magen, for so long.

Av C - 26 augusti 2007 18:26

Har så fruktansvärt tråkigt, verkligen! Vill ut, men jag har ingen att möta. Hade hoppats, eller ah, på att ha min älskling här. Men han skulle helt plötsligt åka och jobba på Dinners. Så kvar blev jag med nada att göra. Visst skulle jag kunna göra en grundlig städning i mitt rum, men det har jag absolut ingen som helst ork till. Nej så istället hamnade jag här. Så nu försöker jag med alla mina krafter att få ut Linda. Hoppas hoppas hoppas.

Av C - 25 augusti 2007 17:51

Lördag idag och första veckan i skolan har passerat. Känns helt okej faktiskt, även om saker som SKULLE ha hänt inte händer så ordnar det sig nog ändå. Inte mycket händer denna helg. Ska ner och umgås med systra mi.

Av C - 22 augusti 2007 22:15

Okej okej, så jag började på GUC, allt kändes bra från början. Eller ah, första dagen. Andra dagen visade det sig att allt var helt fel, fel inriktning. Vadå, JAG HÅLLA PÅ MED SPELSKAPANDE? NO WAY! haha.. såå, det var bara att börja om från början. Såå... imorgon börjar jag första dagen nere på BCJF, MP. Känns som en otrolig lättnad. Shcemat på GUC var fullspäckat, max 40 minuters rast PÅ EN DAG! Dessutom skulle jag ha slutat vid halv fem tiden varje dag -> kommit hem vid halv sju helt däckad-> fått gå upp klockan fem varje morgon. VEM orkar med det? Defenetivt inte jag.


Hursomhelst allt annat känns rent ut sak skit bra! :)

Av C - 18 augusti 2007 13:57

Värmen stiger och sjunker fram och tillbaka om och om igen idag. Gårdagens allergi visade sig vara en förkylning som satt sig i huvudet och i precis alla leder i kroppen, orkar ingenting! PÅ allt detta är det inte säkert att jag hinner träffa Älsklingen imorgon, troligtvis inte. Detta gör INTE saken bättre. Allting känns rent allmänt pissigt idag, jag kan inte gå och lägga mig heller eftersom jag bara mår ännu sämre när jag sover.

Av C - 17 augusti 2007 23:29

Idag åkte Älsklingen till Norröra, men vetandes om att han kommer tillbaka på söndag är otroligt beskyddande. Känner mig sådär mittimellan nervös inför måndagen, kanske blir mer och mer de här dagarna framöver. Är riktigt hängig idag med någonting liknande allergi i hela huvudet. Allting är bara tungt och gör ont. Hoppas på att det går över.


Ska ner och hålla mami sällskap nue. Kram kram


 











 Älskar-Dig

Av C - 15 augusti 2007 20:02

Älskar dig mer och mer för varje dag som går, helt obeskrivligt vad du gör med mig. Tanken på att inte få träffa dig precis när jag vill gör mig illamående, hur ska jag stå ut?

Nervositeten har nu växt sig större än störst.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards