Alla inlägg den 18 januari 2007

Av C - 18 januari 2007 22:04

Upp och ner och sen upp och sen ner igen. Komplicerat mitt humör ska vara. Längtar som fan till imorrn, bara liksom *boom boom boom* . Bara jag får som jag vill så blir det bra. hahaha . Har varit nere på Sats en sväng, vilket kanske förklarar mitt braiga humör. 300K idag. Mindre än förra gången, men jag misströstar inte. Ska hursomhelst ner på söndag igen. Funderar på att ta ut min älskling på middag på Lördag. Vad säger du ? Imorgon eller på måndag ska Shakespeare arbetet vara inlämnat. Lär ta det på måndag så att jag får till det ordentligt. Ska låta mamma läsa den en gång innan också. Annars, som jag har upptäckt, kan det gå åt helvettet. Men för att verkligen orka med hela morgondagen ska jag gå och sova nu. Älskar er, ni vet vilka ni är.

Av C - 18 januari 2007 15:45

Kom precis hem från skolan. Fan va me grejjs det händer hela tiden. No'n stop. Kallt är det också, överallt. + Att jag har världens konstigaste sak i underkäken. (Cayo och Simon kan övertyga er, de var dom enda som såg.) Urs. Min vän är ohyggligt arg på mig, för någonting som missförståtts. Sedan att han inte vill berätta gör mig så, ledssen? Jag kan ju liksom inte göra någonting om jag inte vet. Det går inte att be om ursäkt för någonting man inte vet om att man gjort ? Suck. Allt går åt helvettet nu känns det som. Och ändå mår jag på något sätt... bra ? Måste verkligen arbeta med Shakespeare nu.

Av C - 18 januari 2007 07:08

Lägg märke till tiden. Fyfan vad jag hatar att gå upp såhär tidigt. Man kan inte äta, orkar egentligen inte leta reda på kläder och sängen är väl ändå det bästa stället att hålla värmen på. Fyfan säger jag bara, this sucks!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards