Alla inlägg den 16 januari 2007

Av C - 16 januari 2007 22:15

Har kollat på massa massa massa film nu. Eller iallafall två stycken. + House (ÄCKEL DOKTORN FICK SLUTA!). Har haft jätte mysigt med mamma. Ska snart sova. :) Pratar med Älskling i telefonen. Men det e dags att lägga på nu. Faktiskt. Tror jag.

Av C - 16 januari 2007 15:50

Kom precis hem från en sjuhelvettes dag i skolan. Skönt alltså. Skadade mitt knä på idrotten både idag och igår + att jag gjorde illa rumpstumpen igår. Så när jag går och sitter känner jag mig som en riktigt kärring. Dagen har rullat på långsamt idag. Saknade Cayo, J & Natta så grymt mycket. J hade en infektion på ena (eller båda?) lungan(lungorna). Var så jävla orolig innan jag fick reda på det. Hmm Snuttään då!! Så jävla arg. Pga att (nämner inga namn) EN knuffade mig på idrotten idag kan jag inte gå på Step Passet ikväll. Istället ska jag och moren gå ut och gå. Antagligen ska vi ner och hyra film eller så. Pappa är ju trots allt inte hemma ikväll. Gjorde bort mig idag, eller sårade människor. Jag vet inte varför. Har varit på så himla konstigt humör idag. Har bara velat krypa in i ett hörn och gråta i princip hela tiden. På grund av det har jag varit otrevlig (vilket jag verkligen ångrar), surig, och allt negativt i stort sett.Sur på mig själv, som mest. Att jag inte kan se det här sex månaders brejket som en posetiv sak. Utan bara kan tänka "men sen då?". Det ekar liksom i alla hjärnceller. Hur kan en människa påverka en so mycket? Som om hon finns i varenda blodkärl i mig. Inte bara hon, utan dom också. Skit skit skit skit skit.Någonting som får mig att skratta iallafall. det är pappas replik igår. "Vafan ska du åka rullstolsracy med cpnisse eller?" Värsta man kunde säga till någon förr . Ha ha ha

Av C - 16 januari 2007 11:45

sitter här igen. ska egentligen gå ner till cafeet och träffa hanna. känns som om hon kan hjälpa mig lite? men jag vet inte. vet inte vad som hjälper och inte hjälper. ett halvår. hellre en livstid. men jag antar att det är bättre än ingenting? men jag vet inte. kan inte begära henne sluta med en sak jag själv gör. det går inte. det är så fegt och fult. men. det känns som om det är annorlunda med mig. fastän jag vet att det inte är så. borde vara som plåster på såren att jag hade rätt om det där med MP3 och Ipod. Men det är det inte.nu kommer staffan så jag måste gå.

Av C - 16 januari 2007 11:31

Lunch nu men jag är absolut inte hungrig. Bara trött på allting och saknar Cayo fruktansvärt mycket. Varför är du inte här med mig för ? Samtalat med Simon nu, så jag antar att det e okej mellan oss nu. Har saknat min lilla bubbe. Så jävla orolig för J. Fortfarande på sjukhuset säger dom som vet. Fick hålla i lektionen själv och det gick åt helvettet. Rent språk där.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards