Alla inlägg den 15 januari 2007

Av C - 15 januari 2007 21:35

Glad nu. Iallafall mer glad. + Trött.Hittade lite musik ifrån Frou Frou = jag blev ännu gladare. Nu finns det bara en sak som är lite smått jobbigt. Älskling kommer inte imorrn och jag vet inte om Bejja kommer någonting i veckan = jag och Linnea måste fixa på annat sätt. Inte för att det är så viktigt egentligen. Det vore bara bra.Är så jävla orolig för J just nu. Speciellt efter hur dom "skämtade" idag. Fyfan va arg jag blev. Hur kan dom bara sitta och säga? .. jävla dumma i huvudet. Han är hursomhelst på sjukhuset nu, då måste det väl ändå bli bättre? Det måste bara det. Mys att han kanske kommer på Fredag. Då blir jag ännu gladare, så är det bara. Fryser som en jävla ko och jag ska spöa pappa för att han inte höjer värmen. Det är kallt! Måste bli klar med min Krönika den här veckan, måtte den siktas mot MVG.Dags för sängen känner jag, så jävla trött.

Av C - 15 januari 2007 16:34

gjorde det jag klagat över. så otroligt skönt. jag vet att det är fel. men jag kände mig så vidrig. och jag orkar inte det just idag, inte just nu. fel. men inte idag.gjorde illa mig två gånger i dag på idrotten. vet inte vad det var, men benen bara vek sig om och om igen. jag vet inte vad det är med mig. känns som om allt e fel. men egentligen är det rätt bra. mår liksom helt okej. men jag vet inte längre. vet inte fast jag vet. komplicerat."I en evighet levde jag som om du inte fanns. I alla drömmar var du ändå nära, så underbart nära. Och jag trodde jag fann dig, men du var någon annanstans. Varenda gång jag funnit nån så såg jag att drömmen inte var sann. Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig. För jag trodde att du fanns och väntade mig. Ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött, för att möta den vackraste människa jag nånsin mött. Det var enkelt och vackert, du sa att du väntat mig. Jag kunde ana att det fanns en himmel på jorden, jag såg den. Och du bad mig att leva mitt liv alltid nära dig, jag följde dina steg, och allt jag någonsin drömt om fanns där för mig. Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig. För jag trodde att du fanns och väntade mig. Ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött, för att möta den vackraste människa jag nånsin mött. Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart. Med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna. Alla skuggor,allt mörker som förr var så uppenbart det skingras. Tillsammans ser vi ljuset som stiger med solens fart. Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig. För jag trodde att du fanns och väntade mig. Ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött, för att möta den vackraste människa jag nånsin mött"

Av C - 15 januari 2007 15:05

fan va ont det gör. överallt känns det som. i tankarna, i benen, i handen... överallt. psykiskt, fysiskt. dels för dom där jävlarna, sen för den där jäveln och för dom som inte var där. jag har inte känslan för att ge upp, utan snarare att jag bara blir så trött.sitter med en tom krönika sida. tom. tom. tom.fan va arg jag är. fan va ont det gör.fan va allt e kasst.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards