Alla inlägg under december 2007

Av C - 22 december 2007 23:17

Hopp. Så har man packat ner en massa onödiga kläder och bakat och gjort allt som ska göras. Ändå känns det så långt borta. Har bara varit surig idag och avundats Nadija och Alex som vid det här laget är i Spanien. SUCK! Jag fryser och allt är allmänt förjävligt. SUCK SUCK SUCK!! Men jag får göra det bästa av situationen och tänka att imorgon får jag åka i en glassig AUDI! Haha. Just för tillfället sitter jag och fixar musiken till bussresan hem. Mysigt. Längtar mer efter nyår än till Julafton, skumt.


Men nu ska jag.. fortsätta med det jag gör helt enkelt.

God jul på er och Gott nytt år förfan.

Av C - 21 december 2007 22:32

Jag håller på att DÖ. Seriöst. Jag klarar inget mer.

Av C - 21 december 2007 15:19

Sitter här och softar, tänker på hur jävla underbart det är att äntligen få lite lov. Fasr egentligen är det kanske inte så bra med mig? Jag vet inte. Vaknade med en klump i magen, och under dagen har den bara växt allt mer. Måste helt enkelt träffa Nadija senare. Måste. Måste prata.


Igår var det då julavslutning. Fick faktiskt julklapp av lärarna, haha. En typ begagnad bok och en tom brännskiva (?). Gulligt att dom iaf haft en tanke på oss. Kollade på ett uppspel som inte riktigt hängde ihop, och den som egentligen var bäst (enligt min åsikt) var absolut Ronja, hon är så grym på att dansa. Helt otroligt. Åkte sedan till Uppsala för att kika på lite julklappar osv. Köpte ett baby-rosa underställ och en baby-blå tröja. Mys pys. Träffade sen Alex, stod och snackade, rörde mig vidare och mötte Lina. Vi satt och luffade i centrumbacken i en halv evighet vilket ledde till att mina fötter domnade bort. När jag kom hem hade Linn absolut bestämt att jag skulle vara vaken, men det funkade inte på mig och jag somnade.


Idag har inte mycket hänt, träffade Nadija en snabbis.. ska se till att träffa henne lite längre senare. Men först ska jag ner till centrum, handla sirap (?) och sedan baka. SUCK! Jag har verkligen ingen lust. Skulle ha BÖRJAT baka för kanske, ehm, två timmar sen? SUCK SUCK SUCK!!!

Av C - 19 december 2007 22:43

Kom precis hem från ett kyligt väder. Urs. Blir mer och mer avundsjuk på Alex och Nadija, vem vill inte åka utomlands nu liksom. Den här dagnen gar gått riktigt snabbt. Kom till skolan 12 och slutade vid två, och det enda vi gjorde var julkort? Imorgon är det avslutning och på fredag ska jag bara SOVA! Om inte mamma börjar tjata om att baka och grejer.


Men nu ska jag sova. Ska ju upp skapligt tidigt imorgon och sola. Mysigt, men en flicka som jag behöver sin sömn!

 * Hoppas du har kul Nadija ;) *


over and out.

Av C - 18 december 2007 22:40

Skön dag det var idag. Faktiskt. Fast jag kunde inte sova någonting inatt. Var för orolig för vad jag skulle drömma, så istället kunde jag inte sova. Men själva skoldagen var iallafall great. Slutade ungefär två timmar tidigare än väntat och fick sovmorgon två timmar till imorgon och hur bra är inte det på en skala? Skulle även ha suttit ute i mitt rum med Linn idag, men av någon anledning blev det inte av? *snyft* SÅ jag åkte och solade, handlade och hyrde film med mami istället. Kollade på "På smällen" och någon annan film, kommer inte ihåg vad den hette så. Whatever.


Nu försvann bara all lust och jag kände hur jag inte orkar mer.

Av C - 17 december 2007 22:33

Fick efter ett tag ut Liza på promenad, det blev en riktigt lång en dessutom. That´s nice. Tack så mycket för att du lyssnade på mitt babbel sötnos. Sedan gick jag och mötte Nadija och Natalie för en liten kort pratstund. SEN gick jag hem, så nu har jag verkligen gått för livet.


Jag vågar inte gå och lägga mig, eller jag vågar inte sova rättare sagt. Varför ska de här drömmarna jaga mig? Jag är trött, hela jag är trött. Kanske har det med promenaden att göra, men hjärnan ögonen och resten då?


Sen har jag obehag över morgondagen. Jag orkar inte att allt ska bli kaos så fort man släpper tyglarna. Jag orkar inte.

Av C - 17 december 2007 19:32

Så trött efter mitt nattliga äventyr i drömmarnas  land, om det låter intressant och kul kan jag informera er om att så är INTE fallet den här gången. Läskigt däremot, det kan jag hålla med om att det är. På sätt och vis nästan psykat. Snälla någon hjälp mig?

Kom iallafall ner till skolan som jag skulle, men jag kanske hade behövt stanna hemma istället. Fast jag kan iofs inte gömma mig för sanningen och det är inte jag som har någonting att skämmas över för jag har fortfarande inte gjort något fel. JAG har inte gjort något fel. Fick iallafall det stöd jag behövde från alla olika håll och kanter. Kändes faktiskt bra för en gångsskull.


Senare, efter skolan vill säga, gick jag ända från BCJF till Hagviken och kände mig överdrivet stolt (speciellt eftersom att jag gick hem till mig sen senare). Mötte söta Linnea och kollade på Sailor Moon, hah. Det var faktiskt riktigt mysigt. Och gullungen hade även köpt en julklapp, så nu får jag sådär dåligt samvete över att jag inte köpt henne något... även om hon sa att det var lugnt. Det var hursomhelst en rosa liten flodhäst som jag ännu inte kommit på ett namn till. Haha.   


Så nu sitter jag här och försöker desperat få tag på någon som vill ut med mig på en liten sådär mini promenad. Men det finns verkligen ingen, för alla är upptagna. *snyft* får gå helt helt helt ensam helt enkelt.


Over and Out.

Av C - 16 december 2007 21:52

Kom hem för ca tjugo minuter sen, duschade och hamnade återigen här. Kul liv. Haha. Lyssnade på Creed - One last breath hela vägen hem, så bra den är.. eller skön att lyssna på iallafall.


Fick till slut träffa Nadija söt. Mys pysigt.


Hmm, kanske ska kila.


Over and out

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards