Direktlänk till inlägg 4 augusti 2008

The player thing I let it go, thought our life was set in stone

Av C - 4 augusti 2008 13:06

Sitter hemma hos Nadija och har precis gått igenom lite blogg inlägg från min skövde resa som inträffade för cirka 3 år sen, samt min Italien resa tillsammans med konfa-gruppen. Känns som om det skulle ha kunnat inträffa förra året, men så tänker man en gång till och det träffar mig att jag vet precis vad jag sysslade med förra sommaren (ingenting som jag tänker ta upp nu och här).



Jag hade jätte svårt för att somna igår, Nadija vägrade sjunga en vaggvisa för mig så istället försökte jag intala mig själv att inte tänka på någonting... ingenting alls utan bara försöka ställa in mig på att slappna av. Det gick inte så värst bra, för så fort jag blundade dök en väldigt välkänd jacka upp i min inre syn. En jacka jag förlänge sedan glömt bort. Så knasigt hur man kan hänga upp små små minnen på alla möjliga konstiga saker. När jag väl blivit av med min jack-fas så dök någonting annat upp i mitt minne. För ett litet litet tag kände jag en doft som påminde om hur min farmor luktade och framför mig såg jag hur hon kom fram till mig och kramade om mig sådär hjärtlöst som hon brukade göra, skillnaden var att jag denna gång faktiskt kände den lilla kärleken hon gav. Jag kände hur hon såg mig och... nej det är så svårt att förklara såhär på text. Jag kände helt enkelt att jag faktiskt saknade henne... trots allt. Jag kunde inte heller väcka Nadija så jag fick helt enkelt lov att somna.



Vaknade rätt tidigt idag av att det kraffsade på dörren, men jag somnade om. Sedan vaknade jag återigen av att Natta var in till deras rum och hämtade datorn, sedan vaknade jag av att Nadija gick upp och än senare av att hon kom in i rummet. Då var det egentligen ingen ide att ligga kvar och försöka sova, så vi gick upp och åt frukost.



Idag vettesjutton vad som händer, men antagligen ska jag träffa Ida som varit alldeles för långt borta, nämligen på gotland. For so long, have a good time.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 9 januari 2009 14:30

Haha, ingen vet typ att jag skriver det här inlägget med tanke på att jag inte uppdaterat här på typ tusen år. Så, vad har egentligen hänt i mitt liv? - Ne inte mycket alls faktiskt. Har ni frågor så ställ dom right away.   PUSS ...

Av C - 19 augusti 2008 16:38

Så, längesen jag uppdaterade (egentligen längesen jag ens satt vid en dator). Under tiden har saker och ting hänt, fast egentligen ingenting speciellt sådär.   Sista veckan på mitt sommarlov satt jag mestadels hemma och slappade framför bland annat ...

Av C - 11 augusti 2008 04:53

Hallå där ute! (och typ grattis i efterskott till snesan)   Nej, tyvärr (till er som hoppandes) jag har inte slutat blogga!! Tog bara en paus från datorn/internet för ett tag. Har haft lite andra saker för mig. Såsom att åka in till stora staden till...

Av C - 7 augusti 2008 14:39

Nu har jag iallafall bestämt med Linn att vi ska åka in till storastaden imorgon. Handla lite kläder och dessutom löshår, nu ska det minsann bli av. Hoppas bara att det inte är för ingenting jag köper den. Vi får helt enkelt se.  Känner mig helt lam ...

Av C - 7 augusti 2008 12:48

Vaknade precis upp hemma hos NAdija. VÄDRET ÄR KASST

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards