Alla inlägg den 25 januari 2007

Av C - 25 januari 2007 21:57

två bra nyheter. en dålig. kompensation?dåliga först - min syster och min systerson kommer imorrn så jag kommer inte vara kapabel, kanske, att komma hem till J. bra # 1 - enligt FRIDA tidningen har jag tur dag på lördag, vad kan det betyda?bra # 2 - min våg gjorde mig överlycklig idag. siffran 9 kommer flimra framför mina ögon medans jag långsamt somnar in.

Av C - 25 januari 2007 15:51

Så nu sitter man här igen, ska snart (jag som trodde att jag skulle ha åkt vid det här laget?) ner till centrum och handla med mamma, eller åtminstonde lämna tillbaka lite filmer och sådär. Sen ska jag ner och träna på SATS, så SKÖNT det ska bli. Inget bråk med Simon idag, helt otroligt.. men samtidigt så skönt. Äcklig lunch, dåliga raster, illamående.. mja tell me about my day. Imorrn kommer det inte direkt bli bättre eftersom Älskling inte kommer vara där på hela dagen. Men däremot får jag träffa Bexon, och det var INTE igår. + NO provet, yuäck. Men jag tror faktiskt att det kommer gå bra, för en gångsskull.Läste i EP idag att dom ska införskaffa " Ordningsbetyg " i Uppsala län också. Inte att tala om att vi börjar gå tillbaka i tiden. Snart kommer de väl börja aga barnen också. Nej jag gillar verkligen inte att moderaterna blev valda. Deras fel alltihopa. Dessutom att dom höjer priserna för pendeltågen? Det är ju förfan as bra så som det är nu. 20 spänn fram och tillbaka från bålsta till stockholm och hem är fasiken inte mycket.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards