Alla inlägg under november 2006

Av C - 30 november 2006 22:08

Så jag ska låtsas, låtsas att allting går bra och att allting är perfekt. Varför skulle jag göra någonting annat? Resten av året tänker jag inte göra ett piss för att lyfta fingret för dig. Vissa saker förstår man bara inte! Så innerligt trött på detta.

Av C - 30 november 2006 17:07

I don’t care about the presents underneath the Christmas treeI just want you for my own More than you could ever knowMake my wish come true Baby all I want for Christmas is you Imorgon börjar julmånaden. Allting börjar om på nytt, julhandeln, julmaten och framförallt en trend som vi idioter satt igång ; julstressen. (Att vi aldrig lär oss utav våra misstag!?)Drömde drömmen inatt igen, vissa skillnader men fortfarande du och jag. Ett vaknande utan svar... vad betyder det här ? Börjar bli förvirrad... för jag vet aldrig om det verkligen har hänt när jag vaknar. Allt jag önskar, är det som står åvan.

Av C - 29 november 2006 19:41

Så jag somnar till piraternas vilda fajt. Du fanns där, du fanns där mitt framför mig. Berättade hur du kände, vad du hade hört. Du kramade mig, och det kändes verkligen som om allting stämde, som om allting var rätt. Det var så nära, så nära, SÅ nära. Men någonting stör sändningen, vågorna börjar plötsligt brusa, allting blir svart vitt sen återvände jag till verkligheten. Där fanns fortfarande piraterna, men inte du. Cayo jag vill bara berätta att jag älskar dig väldigt mycket och det känns så himla beskyddande att ha dig vid din sida. Jag älskar verkligen dig.(Linda med, det vet du!)

Av C - 28 november 2006 18:06

Ska vi leka twister? jag gör allt för att få komma nära dig. Ska vi leka kramleken? vi kan kramas extra länge om du vill. Men, bara om du vill. Fick sådan väldig lust att skrika i ditt ansikte att jag inte vill ha dig här längre. Men i sista sekunden ångrar jag alla mina ord, får dom inpackade på det stället där de tillhör. Upp och ner som en tom bergochdalbana accelerar mitt humör. Kan du inte göra en bromsad rörelse och låta mitt inre få ro? skulle inte skada om du fick "någon" att tycka om migBara för att Sanna gör mästerverk, så visar jag när hon plötsligt omvanlade mig till en söt liten oskyldig docka.

Av C - 27 november 2006 18:05

Det skulle inte skada om du fortsatte att le sådär förbannat sött dagarna i ända. (varför kan du inte bara släppa honom)Skulle inte skada att du höll mig lite längre än vanligt, bara så jag hinner andas in vällusten. (glöm bort glöm bort glöm bort!)Skratta med mig, le åt mig, prata med mig oavbrutet. Du ger mitt liv extra krydda... så där söt sliskigt blandat med hett och starkt.(släpp honom helt och hållet för en gångsskull!!)Du behöver inte direkt falla för mig, bara snubbla lite (A)(dags att inse faktum nu!)

Av C - 26 november 2006 17:38

Jag antar... att drömmarna jag haft bara varit ett försök att skrämma mig, eller att ge mig något slags onödigt hopp. Så fort jag vaknar ser jag dimmigt ditt leende som jag aldrig upplevt. Jag vet att du finns där, någonstans i det omfamnande mörkret finns du. Starka band som aldrig funnits binder oss ihop, som ett genomskinligt siden band. Du bevakar mig ständigt i tron om att jag kommer överleva det du inte överlevde.

Av C - 13 november 2006 17:57

jag klarar mig, klarar mig alldeles onödigt bra..Jag har ingenting att vänta mig, jag har ingenting att hoppas på. Allting bygger på ett oplanerat öde, ett öde ingen utav oss vill ha. De vita stjärnblommorna vissnade och det varma sipprande blodet slutade rinna.Om och om ekar lekisbarnens hopplösa bön "lyckan kommer lyckan går, du förbliver fader vår", men hur kan du kalla dig vår fader när du ständigt får människorna runt om dig olyckliga? Hur fan får du änglarna att stanna kvar hos din ondska? Är du som de, är du likadan som dom där fanskapen som slår sina barn, fruar, flickvänner. Är du deras förödande förebild? Slutmål före döden: jag ska peta gud i arslet med ett överhettat slagjärn.

Av C - 12 november 2006 18:11

Sakta faller den tunga vita snön, som du sa det kommer aldrig bli detsamma.Det är ett hål i marken, och jag lyckas nätt och jämt falla i det. Det är ditt hål, ett hål som du äger i denna värld. Hur får man en sån där högsta dröm att försvinna? Kan man släppa taget om det man ständigt kämpat med i ett år eller är det som ett beroende?Hur kan man se på och sedan säga "Vilken lycka den ungdomen har". Det gör ont, ingenting annat.Smärta. Hård kall smärta. Hjärta rimmar på smärta. Så är et nog. Hjärta = Smärta. Klarar jag av det här också?. Jag hatar dig. Jag behöver dig. Jag saknar dig.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards