Alla inlägg den 13 januari 2007

Av C - 13 januari 2007 17:05

Vad är det för mening att bo INOMHUS när det typ är lika kallt inne i huset som utanför ? Jag fryser som in i helvette, visst jag sitter i linne. men ÄNDÅ!

Av C - 13 januari 2007 14:02

vad komplicerat allting blev nu. hade helt och hållet ställt in mig på att det var nästa helg festen skulle hålla hus men så var ju inte alls fallet utan det är ikväll. inte för att jag har någonting förutbestämt men ändå, själva saken. sen att jag ska hjälpa mamma imorrn med huset det känns så, tungt? bröt ett löfte igår. känns inte alls bra. förlåt S. men jag kan bara inte. inte när jag känner mig helt säker. visserligen om någon kommer hem med en full kartong så måste man ju fatta, eller någonting. men det gör inte jag. eller jag vill inte göra det. det gör bara ondare då. tittar på "dom" och det känns bättre på något sätt. som om jag redan gjort av med den där ilskan jag ska ha. ändå känns det som om varje gång hon köper någonting till mig är det som att hon tänker "nu har jag sagt förlåt". men det har hon inte, verkligen inte. det e bara för att komma ifrån. slippa skuldkänslorna. antar jag ?ska fortsätta att städa mitt rum och sådär. sedan ska jag väl försöka komma på någon rolig outfit för dagen (som förvisso började för ett tag sedan) men det kommer nog inte gå så bra. inte på humör för det idag bara.

Av C - 13 januari 2007 13:41

Hittade nyligen den här bilden på en fashionistas blogg. Visst håller jag med om att Paris har en jäkligt snygg bränna men hur sjutton har hon tänkt med sin make? Ser verkligen spökblek ut om man jämnför med övriga kroppsdelar.Visserligen kanske jag inte ska säga någonting eftersom jag för övrigt brukar se tvärtom ut. (För mörk Make jämnfört med mina andra kroppsdelar.)

Av C - 13 januari 2007 13:25

Läste i dagens EP (faktiskt! jag läser tidningen.) att Futurum skolan ska få in 47 000 kronor, för en resa till alla tyskläsande elever. Så fruktansvärt onödigt (ifrån min synvinkel). Skolan skulle kunna använda de där pengarna till så himla mycket nyttigare saker. Visst är det perfekt för de som verkligen vill lära sig tyska, men det känns ändå så onödigt. Sedan stod det även att ett antal lärare åkt ner till Tyskland för att se hur de arbetade ute i skolorna, och jag undrar om det inte var då dom var på en såkallad "utbildning". Jag läste detta väldigt "flyktigt" så att säga, så jag kan ju inte vara 100% säker. Men det är bara själva grejen att de satsar på sånna här saker när eleverna efterfrågar någonting annat.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards