Alla inlägg den 20 januari 2007

Av C - 20 januari 2007 23:57

Godnatt, syns nästa dag (enligt rabiatsanning.bloggagratis.se)

Av C - 20 januari 2007 23:10

Har varit hem till älskling en stund, på 3½ timme. Hann gå ut och ta lite frisk luft och känna på snön som fallit. Så mysigt att gå där med dig. Spelade lite singstar och jag lät henne vinna som vanligt, säger vi , haha. Fortfarande lite huvudvärk men det mesta har gått över, tur tur tur. Får se om det blir någon spinning eller solning imorrn, beroende på hur mamma mår. Ska börja spinna alltså, tror det kan vara bra för att få som jag vill. Kanske ska börja träna musklerna också, som jag egentligen inte vill, för att kunna slå Simon. HAH, en dag... vänta du bara! Karolina kommer imorrn också, kommer säkert fetta oss i för tidiga semlor. Får se det från den ljusa sidan helt enkelt. Annars har inte mycket hänt idag, råkade ta sönder mina byxor, vann över älskling två gånger på sing star, vann några partier Poker OCH vändtia för en gångsskull. Fryser bokstavligt talat arlset utav mig för att det e så kallt här hemma. Någon som vill 'turn it up' ? Njee, inte direkt va. Hursomhelst så ska jag försöka bli lite trött så att jag får ta igen timmarna som jag missade inatt. Ska även försöka hitta någon rolig lista jag kan sitta och finurliga mig med.

Av C - 20 januari 2007 13:31

Hoppelitossa, snacka om kaotisk kväll igår. Huvudvärken idag måste vara ett tecken. Först till en början var allt okej, sen senare spårade det på något sätt ut. Men det var "mysigt" att vara ute och gå med Älskling. Grymt trött idag, överallt. Vågar inte lova att det ska hända igen, men just nu hatar jag allting som har med Volym eller Procent att göra. Fyfasiken. Men trevligt var det, så länge det varade. Nu sitter jag här och måste egentligen göra klart mitt NO arbete + Shakespeare. Så fruktansvärt tråkigt att jobba på en lördag. Men hellre det än att lämna in ett tomt blad på måndag.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards