Alla inlägg den 5 januari 2007

Av C - 5 januari 2007 14:06

.Av kroppens egen styrka. Basen pulserar mot tinningarna. Plötsligt får fingrarna liv, börjar trumma mot den blanka bordsytan. Bakom de stängda ögonlocken bildas färger som aldrig skådats. Kroppen bildar adrenalin. Ut, jag vill springa ut och släppa allting. Leka rock n roll. Plötsligt börjar även fötterna röra sig under bordet. Snabbare snabbare snabbare. Ingenting spelar längre roll, bara basen fortsätter pulsera. Fortare fortare fortare. Färgerna blir bara starkare. Allting snurrar runt runt runt. Sen plötslig tystnand. Nyvaknande. Nyfödd. Allting känns nytt när ögonen möter ljuset i lektionssalen. Plötsligt tar allting slut och återgår till det vanliga. Men i tankarna går det inte att misstänka ett avtryck av musiken. Fossil. Fortfarande pulserar basen, fast i lägre ton. Allting finns kvar. Som ett fastbränt minne. .

Av C - 5 januari 2007 13:47

så trött på det här ständiga hostandet. ingenting hjälper idag. idag är absolut allt piss med mig. jag vet, VET, att det finns andra som mår ännu sämre. bara så irriterande. just sista veckan på lovet. suck.finns så mycket som börjat röra sin inne i min hjärna. som inte ska röra sig alls. det blir alltid såhär när jag är ensam. alltid. allt känns som avskavt nagellack. jobbigt och fult och.. ja allt vad avskavt nagellack står för. jaa... jag ska väl inte sitta här och sprida negativt pulver över sverige. en sak är iallafall säker, jag lever. tusan så jag lever säger jag bara! ännu är ni inte av med mig, det lär dröja ett tag så.

Av C - 5 januari 2007 00:43

men jag orkar inte låtsas.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards