Alla inlägg den 14 januari 2007

Av C - 14 januari 2007 13:13

kom bara att tänka på hur mycket jag längtar till nästa helg. det är som en stor glädje i all denna dysterhet dagen bringat med sig. måste bara prata med Micke, annars är väl istort sätt alla chanser blåsta? hmmm.jag saknar henne mycket. speciellt nu när det är så kallt. hon finns liksom alltid där då, om man tänker inte på det dåliga lika mycket av någon anledning. i veckan kommer jag behöva bråka om henne (dom dagar hon kommer).

Av C - 14 januari 2007 13:09

visste ni att kommunerna i sverige inte har rätt till att stänga av en elev ifrån skolan. det spelar tydligen ingen roll hur bråkig man är, man har fortfarande rätt till undervisningen. möjligtvis att man kan bli förflyttad men tydligen inte avstängd. det är vad skolreglerna säger. ändå känner jag till flera fall här i bålsta då vissa elever blivit avstängde just pga. bråkighet alternativt uppkäftighet. kan kanske vara bra att veta om man vill ställa lärarna mot väggen.

Av C - 14 januari 2007 13:01

är på så fruktansvärt dåligt humör idag. kunde lika gärna skippat att överhuvudtaget gå upp imorse. men jag hade lovat mamma att hjälpa henne med födelsedagstårtan. poängen är den att jag är på dåligt humör för det hon handlade i fredags, att jag fortfarande inte tagit upp det och därmed svikit Sanna, jag fryser så in i helvettet och ikväll måste jag vara social mot alla mina syskon + kusiner. har bara ingen lust till det. igår var det hursomhelst trevligt, den lilla tid jag var där. hann bara träffa Becca i några minuter innan Hanna och jag skulle dra oss hemmåt. men jag fick iallafall se på henne, för första gången på fyra månader. sen blev jag sne på att dom inte hade några som helst jävla utskick av sommarjobb på arbetsförmedlingen. så det blir till att förlita sig på Älsklingens pappa.idag kommer älsklingens älskling hem ifrån thailand. fortfarande grymt besviken på hans beteende innan han åkte. diss på dig för din information. ska hursomhelst bli mys att få rå om Adam idag. saknat honom rejält mycket + att han bara är FÖR söt. "Teela?"

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards