Alla inlägg under oktober 2007

Av C - 30 oktober 2007 17:09

Sitter man här igen efter att ha kollat på One Three Hill, och ja jag erkänner att jag är besatt i programmet! Enda gången jag verkligen kan drömma mig bort och önska mig ett annat liv, eller egentligen bara att jag hade deras liv. Hah.


Saknar verkligen Alexander nu! Så skönt att han kommer hem imorgon så man får krama lite !

Av C - 30 oktober 2007 11:04

"If there is disease in you
I want to have that disease too
'Cause I want everything
That is inside you
If there is disease in you
I want to have that disease too
'Cause if you'd die
Then I should die beside you"


Börjar lite smått med den texten, en av världens underbaraste låt! Så skön att lyssna på! Sitter för tillfället och väntar på att Nadija ska ringa mig så vi kan firra lite grejjer. Alex skulle ha ringt mig men gjorde aldrig det. Well well. Ska dra nu. Bye


Av C - 29 oktober 2007 15:55

Sitter här ett litet tag, nu när jag kan komma ifrån mitt barnvaktsjobb. Vaknade klockan sju imorse, rekord på ett bra tag nu faktiskt! Hah, kollade på film med lilla älsklingen och allmänt mös. Senare gick jag och la mig ett tag för att sova ut, när mami kommit upp. Alex ringde ngn gång vid tolv och berättade att han satt och väntade på bussen, jag fick psykbryt och började gråta (berodde nog på min lilla sömn). Gick och duschade och sen träffade jag Christoffer en snabbis. Trevls att komma hemmifrån lite.

Nu ska jag snart kila ner och kolla på Three Hill, mys mys mys mys mys!


Kram

Av C - 28 oktober 2007 11:45

Mysigt, efter många om och men, hade jag igår tillsammans med Linnsöt. Var i kallhäll och käkade middag med Linn, Sara, Sabina och Ellinor. Åkte sedan tåg till Bålsta och hade sällskap med Linn hem.


Nu kommer den här eviga väntan dessutom. Låt TISDAG komma fort.

Av C - 27 oktober 2007 12:36

Gick precis upp och käkade grassiöst goda mackor, mh mh mh, med capucapu till. Så, Idag är världens tråkigaste dag för det regnar ute. Inte för att det spelar någon större roll för mig eftersom jag känner att sjukdommen sitter i halsen, huvudet och magen av någon konstig anledning. URS! Så vad har jag lust att göra idag? INGENTING förutom att duscha.


Imorgon ska jag dessutom börja ta hand om Adam, okej visst han är skit gullig och jag älskar honom verkligen! MEN MEN MEN, JAG HAR LOOOOV! JAG VILL SOOOVA! (tyck synd!)

Av C - 26 oktober 2007 18:23

Så nu sitter jag här och har ätit min såkallade "middag" bestående POPCORN. Hah. Förstår inte riktigt varför jag inte fick gå ut och äta men det kanske har med att pappa kommer hem eller någonting, någonting jag inte riktigt förstår. Hamnade här i väntan på att Alex skulle ringa, han har tydligen varit i Barkarby och handlat IGEN. Spoilld little kid. Hah.


Vad som händer ikväll har jag ingen aning om, egentligen orkar jag inte göra någonting speciellt men jag vill ändå att någonting ska hända. Hm, vilket dilemma?


Fick hursomhelst en ny tröja idag, en stickad en med krage, fast den var inte riktigt så jag ville ha den men men. Gulligt att min mami köpte den.


Ska kila nu. Bye 

Av C - 26 oktober 2007 13:57

Kom hem från skolan för en stund sen, hade ingen lärare så det var ingen vidare ide att vara kvar i skolan.. Drog upp till futurum där mer än hälften av tjejjerna i nian (i grön) var sjuka eller borta. Så det var bara att pallra hem och göra absolut ingenting. Drack iofs en kopp kaffe, mums!


Så vad händer idag? Faktum är att jag inte har den minsta aning. Kallt är det iallafall haha. Nej men jag vill att någonting kul ska inträffa, vill ha det mysigt, vill skratta, vill vara glad. Någon som har någonting att erbjuda? Ecstasy kanske? (skämtåsido!!!)


Nu ska jag ner till centrum med mami, kaanske hittar vi någonting som piggar upp mig? (HOPPAS!)


:))

Av C - 25 oktober 2007 22:34

Jahooopp, så har ännu en dag rullat förbi... ish så hemskt det där lät! meeehn. Nu sitter jag iallafall här, åter igen, och fryser. Myys att sova inne inatt, var ett BRA tag sen jag gjorde det, kommer bli så mycket varmare.


Imorgon är det som Staffan alltid kallade det "Thank GOD It´s friday", ska bli såå skönt att få sova ut, en HEL vecka. Eller iallafall nästan. Längtar tills på torsdag också, über höga förväntningar nu alltså.. hah.


Tror min mami blev lite besviken idag faktiskt. Hon hade hoppats på att jag skulle tillbringa dagen med henne, men så blev det (såklart) inte. Fick liite skuldkänslor faktiskt. Men det där löser sig.


Urs, nu ska jag ner och fixa med mina tänder osv.


pusspåer

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards