Alla inlägg under januari 2008

Av C - 31 januari 2008 22:34

...are waiting to step forward.


Kom precis hem från Liza. Vi var på en gryymt jobbigt, men roligt, muskelpass. Känner mig faktiskt riktigt stolt över oss. Så nu känner man sig verkligen i topptrim, långt därunder tröttheten. Jobbigare blev det av att man hade träningsvärk från boxningen, men det funkade faktiskt. Rekomenderas!


Imorgon blir det bio med Max, riktigt trevligt! Liza följer även med på tågresan för hon ska hem till Annie. På lördag blir det Nadija och jag, måste även städa. Känns så skönt att man äntligen fått lite fart i lådan. Det händer saker hela tiden. Relationen med min mamma har gått upp och ner den här veckan, så jag hoppas på att nästa vecka blir till det bättre.. för jag orkar faktiskt inte bråka med henne. Hon är trots allt något av det närmsta jag har här hemma. Så jag bestämmer härmed att jag ska gå bättre nästa vecka. Ska försöka hålla humöret uppe.



Duschen nästa, ja TACK!

Av C - 30 januari 2008 14:07

Sitter hemma hos Liza för tillfället och väntar på att hon ska bli klar. Är helt slut i kroppen efter att ha boxats på idrotten.  Skönt som satan att få ut sina agg höööh. Liza och jag var grymma. Så imorgon väntar en lång dag med träningsvärk. Sköönt.


Ikväll kanske det blir chinan, men i doubt it. Med min moderkaka så.......suck. Får la se hur det blir. Sötnötigt.

 
Av C - 30 januari 2008 14:07

Sitter hemma hos Liza för tillfället och väntar på att hon ska bli klar. Är helt slut i kroppen efter att ha boxats på idrotten.  Skönt som satan att få ut sina agg höööh. Liza och jag var grymma. Så imorgon väntar en lång dag med träningsvärk. Sköönt.


Ikväll kanske det blir chinan, men i doubt it. Med min moderkaka så.......suck. Får la se hur det blir. Sötnötigt.

Av C - 29 januari 2008 21:41

Så det stora jobbiga molnet som sakta seglade in har nu lämnat dess destination och förmultnat bort i atomer. Känns riktigt bra och jag mår bra efter en lång promenad tillsammans med Liza, Lina och Max. Innan dess var jag faktiskt och färgade håret, så nu är jag sådär jätte blond som jag var tidigare. Känns väldigt skönt, fick tillbaka min färg i ansiktet. Efter färgningen och klippningen åkte mamma och jag för att handla mat. Mumsig hamburgare och magen blev glad. Som tur var ville Nadijasötast träffa mig. Så jag gick självklart och mötte henne, bestämde dejt imorgon så att vi kan tala mer över en kopp kaffe. PERFEKT.


Piercingen i läppen har jag dragit ut - den fick inte sitta kvar. Anledningen till det är helt enkelt att mamma tyckte den var helt hemsk. Her wish is my command. Men på något sätt saknar jag den inte. Visst det var kul sådär de första dagarna, men jag vet inte om den passade mig riktigt. Skulle sitta bättre med en ring tror jag, den har inte lika "hårt" utseende. Att färga håret var en mycket bättre förändring.


Now im just waiting for friday to come.

Av C - 27 januari 2008 15:07

Mår mycket bättre idag faktiskt. Ska snart gå ut på en lång promenad med massor av bra musik i öronen. Det är så underbart väder. Har ingen lust att sitta hemma, även om det är det mamma vill. De har fortfarande inte sett... how long time must it take?


En sak jag verkligen inte förstår är hur en människa kan vara så arg ena dagen, och så glad dagen senare? Visst, humörssvängningar har i stort sett alla människor. Men när man verkligen har en anledning till att vara arg, hur kan man då ändra sig så fort? It doesn´t fit.


"You will end up with your head in a bucket"

Av C - 26 januari 2008 21:21

Igår var vi med skolan på jeoperdy.  Kul Kul Kul... fast det var vääldigt fejk. Väldigt väldigt fejk. Så är det. Sen kom jag hem, väntade 2 timmar på Linn i Centrum.. mycket kul och kallt. Sedan gick vi hem till mig och kollade i gamla dagböcker tillsammans med Ronny. Somnade vid tre och vaknade vid ett. Gick upp och duschade för att skynda mig ner till Centrum och möta Liza. Vi skulle nämligen åka in till Stora staden med hennes broder. Vääldigt trevligt. Kom precis hem och mitt humör försvann på tre korta sekunder. Palla att hon blir sur den där... nej inga ord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



¨

fdlksdajgflk

Av C - 24 januari 2008 22:37

Jag gjorde det, och jag är överlycklig att jag vågade... för stunden? Haha. En svart kula har  jag nu som piercing i läppen, tack vare Nadija söt.

Ikväll träffade jag först Lina och Liza, söta dom är. Så skön humor, fastän jag inte skrattar hela tiden. Sedan kilade jag upp och mötte Nadija för att visa att jag faktiskt vågade. Nu har jag suttit här hemma med fetaste halsduken runt halsen + hakan och lyssnat på Eamon - Fuck It, bringing old memories back.


Ska försöka sova lite. Over and out.

Av C - 24 januari 2008 17:40

Lyssnar på en underbart bra låt med Christina Aguilera, den är långt ifrån lång, men underbart skön! Christina Aguilera - Save me from myself, rekommenderas.


Idag fick vi sluta tidigare, iallafall tidigare än väntat. Lina och Liza bl.a fick ju då gå ÄNNU tidigare vilket gjorde mig och Linda rätt pissed off. Fast det var ändå skönt, att få gå hem när vissa andra började. Gick raka vägen hem till Nadija och höll henne sällsis. Jag tycket det är så grymt skönt att få umgås med henne, utan någon som tycker och tänker om det. Vi försökte bland annat spela The Simpsons, men det funkade inte så bra för oss. Så vi skippade det helt enkelt. Sedan hände en väldigt märklig sak, tv:n bytte tv kanal av sig själv. Så Nadija blev rädd och jag satt bara och rå garvade. Jag tror jag blev lite nervös faktiskt. Läskigt!

Ikväll ska jag gå ut och gå tillsammans med Lizasötnöt, men innan det ska jag försöka mig på en sak som kan göra väldigt ont. Sen är jag rädd att det inte ska funka som jag vill. Men vi får se vad som händer. Imorgon kanske, kanske inte, ni får se mig with a new face. Haha. Lite skillnad hoppas jag att det gör. Och att det inte är grymt fult. Men vi får som sagt se.


Nu ska jag ner och hjälpa till lite inför middagen. Vego schnitzlar, MUMS!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards