Alla inlägg den 31 januari 2007

Av C - 31 januari 2007 20:43

19 veckor kvar på himmelriket. skulle inte kunna kalla det någonting annat. det här är verkligen "time of my life" och jag har inte förstått der förens nu. men det gäller att ta vara på den lilla tid som är kvar. oroar mig för älskling. hon förstår inte hur vacker hon är, på både insidan och utsidan. och jag säger inte bara vacker för att jag vet att du tycker om det utan för att du verkligen ÄR det. det måste du förstå någon gång. ibland är jag rädd för att berätta det där ärliga svaret på dina frågor. rädd för att du antingen bara ska ta det som ett "bra svar" eller att du ska springa därifrån. jag vet att du inte skulle göra det, men tankarna drar iväg med mig hack i häl. gjorde inte det där "busiga" idag, känner min stolt.

Av C - 31 januari 2007 07:10

Pigg och glad än så länge, lovar att det snart är att ändras på. Ska snart kila iväg och börja göra mig iordning, har bara ingen ork. Men men. Hoppas det går lite bra på franska provet idag iallafall... ärs vem fan lurar jag? det kommer gå åt helvettet. Hursomhelst läste jag om någon jävla klimatförändring, oftast brukar jag hålla mig undan dom där artiklarna men den här gick inte att se bort ifrån. Graderna kommer ha ökat mellan 2 till 4,5 grader fram till år 2100. Egentligen borde jag inte bry mig, lever inte ens då. Men det är bara själva tanken på hur allt kommer att sluta. Och ordet sluta påminner mig om att jag inte kan fortsätta prata om det här.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards