Direktlänk till inlägg 23 april 2008

Onsdag - Sunshine all over

Av C - 23 april 2008 15:00

Har inte uppdaterat här sen i söndags (pågrund av det otroligt vackra vädret som kommit för att göra oss lyckliga) och  Lina tyckte tydligen att det var dags att uppdatera nu. Were shall i begin? I måndags vaknade jag nästintill av mig själv, med solskenet i mina ögon (förstår inte hur vissa kan tycka det är en jobbig sak!?). Gick ner till skolan med musiken i mina öron och ett leende på läpparna. Skolan gick fort, relativt fort iallafall, och sedan gick jag hem till Lina för att glassa på hennes baksida. Det lyckliga i historien var att jag faktiskt fick färg! Sen gick jag hem och städade mitt rum eftersom flickorna bestämt att de skulle bli tebjudning hemma hos mig. Så så fick det helt enkelt bli!


Tisdag, igår. Vaknade och sprang ner till skolan. Hände egentligen ingenting direkt intressant under dagen, mer än att våran mattelärare hade en otroligt FUL tröja på sig (men det kan kanske inte han rå för!? haha). Gick hem och oroade mig otroligt mycket för vad mamma skulle säga om min mobilräkning, men jag lyckades nätt och jämt skratta bort allting. Åkte och hyrde film, "Good luck Chuck" & "Nannies Diary". Skrattade rått åt bådera. Mys dag med mamma igår helt enkelt, fick till dagens stora ära sova i pappas säng (vilket är som himmelriket för mig!!). Hade dock lite svårt att sova, måste få klart min text!!! Orkar inte ha alla dessa ord i skallen!


Idag vaknade jag av den klassiska fågelsången med solsken in i rummet. Käkade en grymt god frukost bestående av hallonyoghurt och Special K Apple (try it!!). Gick till skolan, mötte en väldigt märklig figur med pupiller stora som golfbollar... det var lite smått läskigt faktiskt! Hon såg ut som självaste djävulen (?). Såg på film och fick reda på världens mest roliga sak under dagen, Lina förstå att du kommer bli mobbad. (HA HA). Massage på idrotten, vilket man inte tackade nej till, lite snack med flickorna och sedan en hemresa i solskenet. Snart snart ska jag åka och göra mig fin i håret för att sedan gratta Farmor på hennes dag. Varför vet jag faktiskt inte, men det är väl någon slags respekt eller något.


IKVÄLL BLIR DET DEFENETIVT TV TITTANDE!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 9 januari 2009 14:30

Haha, ingen vet typ att jag skriver det här inlägget med tanke på att jag inte uppdaterat här på typ tusen år. Så, vad har egentligen hänt i mitt liv? - Ne inte mycket alls faktiskt. Har ni frågor så ställ dom right away.   PUSS ...

Av C - 19 augusti 2008 16:38

Så, längesen jag uppdaterade (egentligen längesen jag ens satt vid en dator). Under tiden har saker och ting hänt, fast egentligen ingenting speciellt sådär.   Sista veckan på mitt sommarlov satt jag mestadels hemma och slappade framför bland annat ...

Av C - 11 augusti 2008 04:53

Hallå där ute! (och typ grattis i efterskott till snesan)   Nej, tyvärr (till er som hoppandes) jag har inte slutat blogga!! Tog bara en paus från datorn/internet för ett tag. Har haft lite andra saker för mig. Såsom att åka in till stora staden till...

Av C - 7 augusti 2008 14:39

Nu har jag iallafall bestämt med Linn att vi ska åka in till storastaden imorgon. Handla lite kläder och dessutom löshår, nu ska det minsann bli av. Hoppas bara att det inte är för ingenting jag köper den. Vi får helt enkelt se.  Känner mig helt lam ...

Av C - 7 augusti 2008 12:48

Vaknade precis upp hemma hos NAdija. VÄDRET ÄR KASST

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards