Alla inlägg den 1 april 2008

Av C - 1 april 2008 22:46

SÅ idag var det underbart vackert väder i Bålsta. Solen sken och man kände verkligen värmen komma tillbaka. Lite lagom låg nivå idag på lektionerna, men man kan inte alltid vara på topp. Matteprovet gick underbart bra känns det som.  Skönt att ha det överstökat!


Efter skolan åkte jag och mamma till Kista för att kolla på Bio. Mysigt värre!! Kollade på "27 dresses", sådär lagom chic- och lovemovie. Perfekt för mig och min mami! Sedan gick vi och åt och shoppade lite, med tyngd på lite. Bland annat fick jag Paris Hiltons nya Can Can, luktar lite åt vaniljhållet, och en såndär blöt eye liner. När vi sedan kom hem mådde jag inte så värst bra, det gör jag fortfarande inte. Jag kan förklara varför. Ända sedan Natta N fick mig att provsmaka Chai Latte har jag velat dricka det igen, och som jag berättade förr fick jag det när vi var i uppsala för nästan precis en vecka sen. Så mamma lovade mig att jag skulle få en när vi åkte till kista. Sagt och gjort, problemet var bara att den smakade skit konstigt!!! (Waynes Coffee) Därmed blev min mage ledsen och kinkig. End of story!


När jag kom hem gick jag med raska steg hem till Nadija och träffade henne, såg även Alex (som fyller år imorgon). Alltid lika mysigt att få ett gott skratt med henne.


Blev förövrigt väldigt glad när jag fick sms på Matte lektionen där det stod "Du är vacker", tack Linn!!


Now its time for bed!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards