Alla inlägg den 30 april 2008

Av C - 30 april 2008 12:23

Vaknade halv tio, somnade om, vaknade tio, somnade om, vaknade halv elva, somnade om, vaknade elva och det var lika bra att stiga upp. Solen sken och jag tänkte mig en lugn förmiddag där man kan dra ut på frukosten för att njuta av solen, men så PANG förstördes min lilla dagdröm när min moder kom upp. "Kan du städa det, plocka undan där, damsuga här" osv. Tillslut blev det kortslutning i min hjärna och allting svartnade för mina ögon. Läskigt faktiskt! Men jag lyckades sätta mig ner och mamma kom med ett glas vatten, sedan var det bara upp å sätta igång igen.


Nu har hon lyckligtvis åkt ner till centrum och jag har förhoppningsvis gjort alla de uppgifter hon lämnade efter sig. Så jag tänkte att jag sätter mig här och skriver lite innan hon återvänder med skrik och slammer. Tänk att någon som varit så gullig dagen innan kan vakna och beté sig som ett monster. Hmm.... Well well, jag vet hur hon blir när det är gästis-time.


Igår var jag i Kista med mor min. Såg på "Nu eller Aldrig" (som faktiskt visade sig vara över mina förväntningar! See it, du skrattar och gråter och får saker att tänka över). Sedan gick vi lite i affärer, införskaffade två linnen och Amy Winehous - Back to Black!  (Riktigt bra, har gått på repeat ett antal gånger sen jag kom hem.) När jag väl kom hem träffade jag Linn på en liten kort promenad och sedan blev det prat och plannering fram till klockan halv två någon gång!? Då tyckte vi det var dags att bege oss till våra enskilda sängar.


Idag kommer vara en lång och förjävligt tråkig valborg på väldigt länge! Jag ber bara om lite... lite.. lite medlidande!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards