Alla inlägg den 27 april 2008

Av C - 27 april 2008 18:58

Ingen egentlig energi till att skriva om mitt förtillfället gråa liv. Det är faktiskt grymt tråkigt att ligga i en soffa och se på tre olika serier i rad och inte kunna gå ut och ta frisk luft, att inte kunna gå och träffa någon, att inte kunna göra någoning utan att bara känna sig steriliserad. Imorgon har jag bestämt att jag SKA pallara mig till skolan utan någon om helst tanke på mitt tillstånd. Jag MÅSTE göra det där Engelska Nationella provet... dessutom måste jag komma ner och klippa i mitt ljud osv.


Igår var en mysig kväll. Linn kom och sympati-drack te med mig. Åt godis gjorde jag också. Det var mysigt! Att kunna prata sådär mycket som på gamla goda dagar. Så grymt sällan det händer nuförtiden, tråkigt!!!


Nu ska jag försöka smyga ut, utan att någon märker.. Wish me luck!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards