Alla inlägg den 2 april 2008

Av C - 2 april 2008 21:58

Så nu sitter jag här än en gång. Alla dessa tankar som finns där inne. Såg precis Greys, slutet får mig att tänka på dig som allting annat. Så konstigt ibland, att allting får mig att tänka tillbaka. "Im lost and confused". Ibland gör det så ont att höra dig prata. Inte att höra dig prata, å nej, utan det du pratar om. Jag vill inte höra, vill inte lyssna, vill inte delta. Men fortfarande, för det är så jag fungera, finns jag där och står mer än gärna upp för dig. Stödjer dig när du har svårt att gå. För det är sån jag är.


"Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig". It´s written for me/you. Det här håller inte i längden. När är det min tur? Måste jag vänta 16 år till innan det är dags igen? "Nån där uppe måste ha sett mig och tänkt att nu så är det väl ändå hennes tur? Min tur att träffa nån som visste vad jag behövde. Det verkade som mina ensamma dagar föralltid var över. För jag hade himlen runt hörnet, en egen ängel i min säng." 

Av C - 2 april 2008 17:38

Så idag har varit en underbart bra dag för en gångsskull. Jag vet inte om det är själva känslan av att ha Nady´s byxor på mig, eller det magiska över att kunna sitta ute i solen, eller att födelsedagsbarnet och jag höll oss från bråk, eller det underbara att ha planer inför helgen som gör mig så underbart överdrivet småsött lycklig. Jag känner mig bara så... glad? Kanske är det bara koffeinet innuti mig som spudlar omkring i blodet, eller hungersnöden som gick över pga mitt nedköp av naturgodis. Någonting är det. Inte ens Ronny´s dumma kommentar om att jag skulle vara seg turns me down. Nej nej.


Ändå är det någonting där långt ner under huden som bränns, klias och bara irriterar mig allmänt. Jag vet precis vad det är, och för en gångsskull är det faktiskt bara jag som vet min lilla hemlighet. Den är inte så väldigt svår att lista ut, men man måste ändå tänka. Nady, jag vet att du vet, för jag ser det är jag pratar med dig... att du bara vet om det, även om jag inte säger någonting så vet du bara.. Fast det är så långsökt som det bara går.


Nu ska jag fanimig gå ner och laga mat eftersom att de där sega människorna på nedervåningen inte kommer på någonting att laga. Now im comming with my inspiration.


Thats all for now.

Av C - 2 april 2008 12:33

Hoppelitossings, idag var en kort dag för min del. Så jag åkte hem till Nadija efter mitt lilla besök hos tandis. Så här blev jag bjuden på kaffi och vill egentligen springa ut i solen och sätta mig, men Nadija tycker någonting annat antagligen. Jag har huvudvärk också, kanske ska be om en macka eller någonting? Hmmmmmm.... Grattis iallafall lillsnorren på födelsedagen, hoppas du får en bra dag.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards