Alla inlägg den 4 april 2008

Av C - 4 april 2008 14:39

Så nu sitter jag hemma hos Nadija och det leder till att jag tjockar till mig! Sitter och dricker kaffe och äter glass, mums fili baba! Stötte på sötaste Cayo idag, hon har blivit så vuxen på senaste, känns som om tiden bara rinner iväg (och att jag sitter och åjar mig som en gammal tant!) Ikväll ska jag och Nadija umgås. Såå mysigt! Provet gick åt helvete, men det är sånt man får stå för när man inte har pluggat. NUNNUNUNUNU ska jag ut i solen guys! HA DET BRAIGT!!

Av C - 4 april 2008 08:30

Hopp, där sprack mina och Nadijas drömmar om att ha en lite picknick ute i solen, eftersom att solen inte vill titta fram. Visserligen är klockan halv nio på morgonen och man vet aldrig vad som händer med vädret senare. Sitter för tillfället i skolan men vill mer än gärna gå hem, vill inte ha dator kunskap för det suger musten ur mig!!! Lina hade tydligen bestämt sig för att skippa denna lektion, än en gång. 


Vill hem hem hem hem hem hem hem hem hem hem hem!!! Dessutom har jag inte fått en endaste liten sömn inatt. 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards