Alla inlägg den 11 april 2008

Av C - 11 april 2008 17:22

Som ni kanske märkt har jag inte varit den bäste på att blogga de här två dagarna (?). Inte haft någon vidare lust, till någonting alls. Igår vaknade jag med en huvudvärk som sedan förföljde mig hela dagen. Kom hem, gick och la mig, vaknade och satt och kollade på Dirrty Sexy Money (som förövrigt var över förväntningarna). Imorse trodde jag att huvudvärken skulle förfölja mig igen, men det finns visst någonting som heter alvedon, (thank god). Idag började vi med vårat lilla projekt i skolan. Vi ska spela in en musikvideo till Lating Kings - Det är knas (måste lyssna på låten, för jag har faktiskt aldrig riktigt hört den). Det gick bra, tills vi skulle importera filmen in till datorn och allting bara hakade upp sig. Men tillslut så lyckades faktiskt jag och Emmelie riktigt bra. Sedan satt jag och väntade på alex i en halv evighet. Tillslut fick jag åka hem. Mötte Nadija och pratade lite och tillslut så kom jag faktiskt dit jag skulle - hem!


Så nu har jag lyckats ställa mig i duschen, gjort mig ren och fönat håret. Grattis Cornelia, du har lyckats bli fräsch!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards