Alla inlägg den 8 april 2008

Av C - 8 april 2008 21:17

Jag förstår mig fortfarande inte på människor, på hur dom tänker. Att sitta och snacka om någon som man vet är i ens närhet, det är så respektlöst! Jag reagerar speciellt nu eftersom att det faktiskt är en människa som jag bryr mig om, som jag vet har det rent förjävligt just nu. Så sitter ni där, på era taniga små arslen och tror att ni är så mycket mer än vad ni egentligen är. Att ni tror överhuvudtaget att ni har makt, makt!? Makt över vad då? Brunkrämen eller? Jag tycker så synd om dig, jag skulle kunna göra vad som helst för att få ur dig ur den här situationen. Just nu, just nu för tillfället drar jag er alla med en kam! Just nu för tillfället hatar jag er.

Av C - 8 april 2008 18:19

Klarar inte av mer av det här snart! Känner hur tårarna bara bränner bakom ögonlocken, och varför gör dom det? VARFÖR? Jag har ingen som helst aning, alls. Allting känns bara så grymt pissigt dåligt just nu. Dessutom snöar det utomhus - gå och dö eller ngt

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards