Alla inlägg den 17 april 2008

Av C - 17 april 2008 16:00

Sitter här och lyssnar på Alex PA låt som har otroligt bra bas, så att man blir sådär skakig i hela kroppen (jag behöver någon slags adrenalin-kick just nu, då passade den bra!).


Jag har kommit underfund med att jag är alldeles för nyfiken av vad som händer i andra människors liv, såpass nyfiken att jag faktiskt ibland glömmer bort mitt egna (alltså, om man tar bort en viss del som jag tänker på 24/7!). Kanske kan vara därför människor ibland påstår att jag inte har något liv (förvisso är det nog jag som använder den frasen mest!?). Idag har varit en både bra och dålig dag. Vaknade grymt trött (jag sa ju att jag inte skulle kunna sova pga det där äckliga nationella provet) i pappas säng, bestämde mig för att klä på mig och gå till skolan. Dum som jag är satte jag på mig den kortärmade jackan jag fått/låna av Linnea, OM jag frös på väg ner? Hmm.. Ner till skolan kom jag iallafall. Efter provet blev vi lite missnödja (fast det märktes inte på mig eftersom att jag var hyper och skrattade åt allting) eftersom att vi haft engelsk prov i åttio minuter för att få rast i tjugo minuter och sedan ha en till engelska lektion på 75 minuter. Fast vi kortade ner den till 60. Men ändå!


Sen bar vi av till lunchen där det var pasta gratäng, låter jätte äckligt men det funkade faktiskt med lite sallad till! (Dessutom blev jag mätt av morotskakan jag och Idasöt delade på!!). En glad nyhet för dagen : vi har blivit klara med våran musikvideo (men till saken hör att vi inte vet om den riktigt funkar....).


Efter skolan skulle jag gå och hälsa på uppe på Futurum, men såklart fanns det ingen att hälsa på eftersom att niorna i grön var i uppsala, Ida skulle sluta en halvtimme senare och Alex var hemma.. så det var bara att gå hem. Och här hemma blev inte sakerna mycket bättre av två gossipladies som snackat massa skit om mig och mitt.... hmmm liv! Urs urs urs! Så pinsamt.


Nu ska jag nog ta en tripp till duschen!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards