Alla inlägg den 3 april 2008

Av C - 3 april 2008 18:22

Höll på att glömma att berätta om min über roliga dröm jag hade inatt. Drömde att jag var hemma hos Liza och gick in till MR.M och bitchslapade honom på kinden och sa "Det där var för att du inte var man nog att säga det själv!" Sen slapade jag honom igen och sa "Det där var för att du inte lyssnar på din mamma som ställer upp för dig jämt och ständigt, du bara trampar ner på henne". Tredje gången gillt och han skriker och frågar varför och jag svarade "Det där... det där var bara för att!!" sen vände jag på klacken och gick därifrån. Så himla skön känsla att vakna upp till. Drömde en till sak, men det nämner jag ingenting om just nu, jag orkar helt enkelt inte.

Av C - 3 april 2008 18:18

Efter att ha varit hemma hos Nady gick jag hem för att följa med modern min ner till centrum. Nytt inköp av naturgodis, shampo, balsam, tandkräm och såklart chilinötter. (Mums fillibaba till det sistnämnda och förstnämnda). Kom sedan hem för att trycka ner en hel skål med sallad och fetaost, vilket kändes både nyttigt och bra för magen. Tycker synd om mig själv idag, har sådan verk i min mage pga vissa saker. Nu hade jag tänkt ta en promenad, säger vi... Måste även plugga inför mediakunspaksprovet imorgon, but its soooo booriiing! Hoppas på att Lina Ida och kanske tillochmed Liza kommer upp ikväll.


(And now my heart went into two parts, thank you MR.)



Av C - 3 april 2008 14:25

Sitter hemma hos Nady och käkar chilinötter och har det allmänt trevligt. Fryser dock efter att ha varit ute med Bianca. Skoldagen var kort, trevligt att se Ida´s face igen. Henne hade man saknat!!! Har pratat lite med Nadija, tror hon fattade. Hmm... whats her reaction? No idea. Imorgon är det fredag och jag längtar som bara den! ! ! Fastän jag har prov i mediakunskap....  Nu ska jag återgå till att vara social.. 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards