Alla inlägg den 9 april 2008

Av C - 9 april 2008 12:48

Står (ja faktiskt jag står upp och skriver) i skolan och har allmänt tråkigt. Egentligen borde jag fokusera på en engelskuppgift vi har till imorgon men har ingen som helst inspiration. Imorse när jag vaknade hade jag verkligen ingen som helst lust överhuvudtaget att gå till skolan, men så kom jag ihåg fika med Ida och nästintill sprang upp för sängen. Så slog det mig, idag är idag.. idag är alltså DEN dagen. Får se om jag klarar av den. Jag och Ida har även kommit fram till att talet Nio har någon slags koppling till mig, interesting facts about my life haha.


Ronny är som vanligt dum i huvudet och roade sig med att rita snoppar på min arm (?) förstår inte riktigt det roliga i det hela.


Nu ska jag kila, for so long! Rapporterar mer senare.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards