Alla inlägg den 25 december 2006

Av C - 25 december 2006 16:59

ja den föll men smälte lika fort bort igen, precis som julafton. Jag fick såmånga fina saker utav alla, det får mig att må dåligt, jag jämnför med det jag givit vilket känns som skit... skitsaker!Jag fick den där skivan jag ville ha, underkläderna, lampan, ljusen... men endå känns det som om någonting saknas... jag känner inte längre den där lyckan jag kände när jag var yngre, när man blev glad för ett litet träpussel...(jag vet att hon e en del av anledningen till detta, hon sitter där med sin sprit och tror att allt är frid och fröjd. varför gjorde ingen någonting? vi vet ju mycket väl hur det blir i slutet när botten av flaskan är slut... hon gör mig illamående vid dessa fall, HON gör att jag skulle kunna avsluta min närhet med våran familj... gamla minnen från förra året tonar upp innanför näthinnan, orden, slagen, tårarna... hela julfröjden är krashad pga henne...om hon bara visste..)men tack vare min älskade vän, JA MIN MIN MIN!!!, lyser solen på den kulna himlen. tack vare henne vaknar jag på morronen och vet att hur det än går an hennes leende bota alla taggar. tack älskling för julklappen, du vet hur man gör sin man lycklig... förlåt om min julklapp var kass, jag ska gottgöra dig!puss på er.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards