Alla inlägg den 12 december 2006

Av C - 12 december 2006 18:45

Så jag har varit på det därelacka humöret, då jag kanskrika åt den som ensär i närheten utav mig.Allt blev fel idag, verkligen.Inte ens när Camilla skrattaåt mina dåliga skämt blevdet bra. Nej det ända som hjälpte var att komma tillCayos julbepyntade bostad.Sitta och spela Poker ochbara skratta åt varandra.Det enda som hjälpte var attåka moppe riktigt saktaoch sedan riktigt fort. Detenda som hjälpte var att skratta åt Elliott somsatt och svor, fastän han inte fick. Det enda somverkligen hjälpte var attumgås med Min Prinsessa.Nu är allting "back on track"och jag och mamma har redanbråkat. Men jag antar att det går över så for jag har pallrat mig ner och dukatvårat lilla matsalsbord..So Long Suckers. / Nelituttan *asg*

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards