Alla inlägg den 2 december 2006

Av C - 2 december 2006 23:18

Nej nej, jag kan inte direkt klandra.. jag menar om JAG hade vart utav det könet hade jag tänkt likadant. ser mig i spegeln ; det där, det där, det där, det där, det där , det där & det där vill jag ändraJag hade lovat mig själv, att vad som än hände skulle jag aldrig tillåta mig att påverkas utav någon annans tankar. Men där gick det fel igen, om jag inte kan hålla mina löften till mig själv, vems kan jag hålla då?Tårarna brände bakom ögonlocket; Är du ledssen?; Nej jag är trött.Jag hade lovat, och se hur snett det gick..Förlåt Cayo...

Av C - 2 december 2006 15:20

Så där satt jag igår med gröna ögon och blå ögd blick... Vad ska jag tänka nu? Ska jag må på något speciellt sätt eller ... Ska jag vara ledssen ? Jag vet varken ut eller in... varken av gårdagens samtalsämne eller dagens.. Så jag har sagt det nu, men jag fick inget vidare svar tillbaka.. eller var det bra ? Jag vet inte, jag vet varken in eller ut. Jag tror jag är vilsen i världen just nu . AAAAAAAOOCH!!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards