Alla inlägg den 17 december 2006

Av C - 17 december 2006 22:12

Men bara hos dig, ditt hjärtas slaggör min berusad utav lycka.Om du bara visste hur lycklig dugör mig . Du är som ingen annan jag stött på.Så lugn och fridfull men ändå fullav energi. Ont skulle det göra attförlora dig nu. Men utav vad jag har sett är det lång tid kvar.Nu saknar jag min bästa vän.

Av C - 17 december 2006 15:24

Fredagen var skit men lördagen desto bättre! Dagen började lite segt med julkalender tittande.Ja jag satt och kollade igenom 16 programoch försökte samtidigt få tag på Hanna men detgick inte så jävla bra det :/ Sen kom mamma hem och vi käkade middag osv. Däriblandvärldens godaste svampsås. Sen åkte Jag och Cayoner till centrum (jag fick styra). Köpte lördagsgodis och åkte hem. Gick till fots till Hagvikenoch mötte J och Susanne. Sen träffade vi EmilBirger (?), Freddie och Sellis. Satt hemma hos Freddie och typ, ja vad gjorde vi egentligen!? Gick ut och fick skjuss hem. Hemma hos Cayobadade vi skumbad och gick och la oss . Mys mys mys.Imorse, eller vad man ska kalla det!?, vaknade jag utavCayos skratt och klockan var då halv ett eller någonting.(Tydligen hade jag "rykt" på något roligt sätt och på så sätt fått cayo att börja skratta).Låg och glodde på tv, gick och käkade frukost, gick ner och typ slappa, gick upp och käkade lunch och sen åkte jag hem. Så jag har hunnit duscha, lägga in en tvätt (som antagligen kommer krympa *asg*) och sätta mig här.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards