Alla inlägg den 14 december 2006

Av C - 14 december 2006 23:28

Jag är som förtrollad.Aldrig har jag förståttderas ord, hur kan en filmvara vacker? Jag har inteförstått förens nu. "Amelie Från Monmartre".Lyssna på språket, sehur kamera mannen lyckatshitta den rätta känslanmed färgerna. Se hurskådespelarna lyckasvisa känslorna genom enblick! Första filmen som verkligentalar för ordet VACKER.Allting, lyckan, sorgenhumorn, hatet. Livet.

Av C - 14 december 2006 21:01

Så jag skulle vara posetiv, vilket fungerade i högst tre timmar sen var allting kört. Men jag tror inte riktigt att alla tänkte på det. Jag är fruktansvärt trött och funderar starkt på att julstäda lite mera innan jag går till bädden. Köpte ett par dödssöta trosor idag med pingviner på. GRYMT gulliga alltså. Tror dock inte att jag får dem förns på julafton i strumpan så att säga. Men det e ju lite gulligt iaf. Längtar faktiskt riktigt mycket nu. Dels tills på Onsdag, Torsdag, Lördag OCH Söndagen (såklart) i nästa vecka. Troligtvis ingen snö, men vi får låtsas helt enkelt. Imorrn måste julklapparna till julklappsbytet lämnas in. Hoppas att Cayo kommer bara. Vad händer annars i helgen ? Funderar starkare och starkare på medie linjen, trots alla "nej det är inte bra" klagomål. Nu får det bli så, tror jag. Ligger iallafall på VG nivån i de flesta ämnena, vilket är grymt bra. Ska hur som helst försöka jobba upp mot MVG i många utav grundgrejjerna. Men man kan inte få allting man vill ha, inte sant? Visade Bejja en viss person idag, och gud va hon började skratta och ojja sig om att vi var så lika. Jag vet precis vad hon menar med det.Men nu ska jag hursomhelst gå ner och hålla mamma sällskap.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards