Alla inlägg den 15 december 2006

Av C - 15 december 2006 18:31

Sitter och Lyssnar på MCR medans jag väntar på maten. Som ni kanske har märkt har jag "inrett" min blogg lite julaktigt med hjälp utav MQ's nya Julreklam. Ikväll har jag verkligen ingen aning om vad vi ska göra.Vi får helt enkelt se! Det vore ju LITE förgäves om det inte hände någonting när jag stått i mera än två timmar med hår och smink. (När man har tråkigt finns inga andra val!)Har så jäkla ont i min tumme, nageln har liksom gått av sådär långt ner! Fattar inte hur jag klarade av att ha såhär korta naglar innan! Nu är det en PINA att inte ha långa. Dels har man ingenting att liksom fördriva tiden med sen gör det så jävla ont. Ni kan ju ringa min mobil om det skulle vara någonting.

Av C - 15 december 2006 14:09

Sista dagen för arbetsmänniskorna och skolbarnen, de flesta iallafall. SÅ mys att komma hem till ett mysigt hus och "turn'a" upp musiken på högsta med en kaffekopp. Hade det varit lite snö på detta hade det varit perfekt.Ikväll ska jag ut och röja med Cayo, göra staden osäker så att säga.. ^^ Har tänkt fråga Hanna om vi ska dricka kaffe imorrn eller någonting sånt :) SÅ schyst utav lärarna att ge mig ledigt halva dagen på onsdag, sen e det torsdag och vi slutar! Kommer sakna alla så enormt mycket och det är ändå bara ... jullovet! Kan bara inte tänka mig dagarna framöver i gymnasiet utan mina älskade klasskompisar. Funderar över GUC inriktning Media. Det vore perfekt att få komma dit! Men ändå vill jag vara kvar i bålsta ? Fundersamt det där! Cayo, det kommer ordna sig!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards