Alla inlägg den 11 december 2006

Av C - 11 december 2006 21:12

Så var det en gång en flicka som sattoch pratade väldigt opassande sakermed sin väninna. Plötsligt kom det framatt denne lilla flicka hade väldigtkonstiga ideér för sig. Med armar och saker, det går bara inte för sig.Gud måste ha hört oss skratta. Det dödar mig långsamt att jag måstevänta tills på onsdag för att se detdär så väldigt söta leendet. Det dödar mig att du är borta på MINfödelsedag, min 16onde födelsedag.Och jag längtar så förbannat myckettill nyårsafton. Girl power too you all.See you all in heaven / Neliuttan

Av C - 11 december 2006 19:20

Jag känner mig ensamnär jag är som mestomringad av människorjag älskar med helamitt röda hjärta.Hårt, hårt slår slagen där inom mig.Varför går all rättnär allt är fel?Jag vill att alltingska vara som påmitt sätt. Men detfungerar på någotsätt aldrig. Snart är det jul och vi kommer byta våran kärlek med varandra. Vårat blod är som blandat, vårat saliv är som blandat och på något sätt hör vi helt enkelt ihop. 10 Januari, Doktor Olle. OH BEHAVE! / Neliuttan

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards