Alla inlägg den 6 december 2006

Av C - 6 december 2006 21:01

Förstår inte hur man kan klaga på någonting man senare gör kopia utav? Visst visst, man kan ändra åsikt och uppfattning... men när man gör någonting man i stort sett hatat som någon annan gjort. Då får man faktiskt börja undra hur allt går till.Så jag sitter här, funderar över allt och inget, inser hur mycket jag älskar mina snuttar. Sitter och önskar hur att jag inte alls hade alla dessa känslor. Önskar att jag vore känslokall samtidigt som jag älskar att jag inte är det. Ibland undrar man hur mycket det ska till för att en människa ska förstå, i mitt fall har jag nog redan nått fram skulle jag tro. Varje kväll önskar jag, verkligen önskar, att jag faktiskt hade fått träffa dig. Samtidigt som jag vet att om du funnits skulle inte jag gjort det. Jag vet att du finns runt omkring mig, och egentligen förstår jag inte hur jag kan sakna dig när jag aldrig ens träffat dig. Men det finns så mycket jag hade bett dig förklara. Finns så många frågar utan svar./ For so long, suckers.

Av C - 6 december 2006 19:32

Dagen fruktades bli värdelös, men faktiskt blev den helt okej bortsett från att ja (som alltid ) gjorde vissa besvikna. Visst, jag har fortfarande vissa problem med en person... vill fortfarande vissa saker men... man kan helt enkelt inte få allting man vill ha.Imorgon ska jag vara med Linnea :D på lördag är det Enblomska och på fredag ska jag och Cayo hitta på någonting roligt. Vad vet vi inte som vanlig antar jag ^^Käkade något så fruktansvärt äckligt till middag (alltså åt jag inte så mycket xD ) men jag funderar på att gå ner och käka sån där bla bla bla glass som faktiskt är nyttigt ^^ (unbeliveable)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards