Alla inlägg den 22 december 2006

Av C - 22 december 2006 16:45

Ikväll, hur blir det ikväll är den stora fråga.Jag vill men jag mår inte topp just nu.Har ingen lust att missa det heller liksom.Well well. Har slagit in paket, städat och nu ska jag nog ner och koka de där jävla bönorna. suck suck suck.krya på mig, ja tack!

Av C - 22 december 2006 11:43

Aldrig roligt att vara hemma och vara sjuk såhär på jullovet. Men ikväll ska jag nog ändå hem till Niklas, om Cayo följer med vill säga. Gårdagen var så otroligt rolig. På dagen så hände det inte så mycket speciellt sådär. Efter skolan kom jag hem och hjälpte mamma med Julstöket. Sedan åkte vi ner till centrum och köpte lite.. olika saker. Såg en väska som jag såå gärna vill ha, men det är nog lite sent att önska sig den nu, kanske till födelsedagen?När vi kom hem var jag stressad till max, slängde mig praktiskt taget in i duschen. Inte blev det bättre av att Alexandra ringde hit och sa till min mamma att vi skulle träffas klockan 5! Skyndade på med att platta håret, klä på mig, sminka mig och klä på mig ytterkläderna. Mammsen skjussade mig till skolan och jag kom innanför dörrarna prick tio i sex. Då visade det sig att all stress var förgäves OCH att jag såg ut som... inte mig själv i ansiktet (tydligen var det liite för mycket puder). Sen kom alla och jag vart jätte glad när Cayo dök upp, även fast hon hade ont (?). Upp på scen gick det bra att sjunga, men det kändes som om jag darrade på rösten av nervositet, men det gick bra utan att skratta. Slutet var lite roligt, men det gjorde absolut ingenting. Vi hade trots allt visat alla vad vi kunde. Efter blev det julklappsbyte och jag fick en miniradio som jag bytte med Sanna mot en påse godis, godisråttan NR1. Efter det följde jag med Alexandra och Linnea hem till Alexandra och var där en liten stund, men jag gick hem rätt tidigt då jag inte hade så mycket ork och sådär. Sen bar det hemmåt och tog det lugnt. Idag ska jag julstäda och julstöka och julbaka och.. ja allt va det innebär ni vet.for so long.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards