Alla inlägg den 8 december 2006

Av C - 8 december 2006 23:11

Så nu har jag kommit in ifrån en KALL kväll i Viby. Lyckades, fastän jag inte skulle, att prata med YUCKI. (Cayo har sin Ursi och jag min Yucki)Fundilerar på att duscha och gå och sova, så jävla trött..Japp.. målet för denna natt .. ^^Godnatten

Av C - 8 december 2006 16:28

Sådär, så är den här arbetsveckan över (för de som inte jobbar helg). Ikväll ska jag ut och, ja vad jag ska göra vet jag inte. Iallafall ska jag & Cayo hitta på någonting ^^ .Måste rengöra mina skor till imorgon. Grymt nervös och vet inte vad jag ska ta mig till. Så fort jag anländer till mitt rum ser jag kläderna jag ska ha på min imorrn och blir sådär pirrigt, samtidigt förbannat, nervös. Imorrn kommer jag sitta i bilen och typ... spy av nervositet. Jobbigt läge må jag säga. Schöööön vecka nästa vecka med lucia pyssel på onsdagen. Själv ska man sitta och läsa för de små skitungarna som går i våran skola (tro mig de är skitungar!!!)Igår var jag med Linnea och tjockade mig med godis, blev iochförsig över rätt mycket till idag som vissa nallade på (visserligen gör det absolut ingenting ^^). Vi kollade på Rånarna, skit spännande och speciellt slutet som jag inte sett än. Kom hem, var på rätt okej humör men började oroa mig för Cayo som inte alls mådde bra. Vart förbannad för vissa saker och gick och la mig med leende på läpparna. Skit skum dag igår verkligen! Synd om mig, tycker jag, då jag inte sett det där leendet på två dagar. Och tro mig! Så fort människorna runt omkring nämner hans namn så drar jag en stor suck. Gryyymt att sitta på Utvärderingen av veckan och inte ha någonting att glo på (visserligen satt jag inte inne på rummet så värst mycket, men ändå!) Nu har iallafall Jag Linda & Alexandra fått noterna till pianokompet. Det är en annan sak jag är så grymt nervös över. Speciellt de där höga tonerna som jag aldrig lär mig, men övning ger färdighet... inte sant? Vilken lättnad jag fick i onsdags då jag fick svaret på min stora fråga, jag går ut i jul med G i franska (vilket var högst oväntat.) Trodde minsann att jag skulle få IG, vilket verkligen INTE skulle vara bra. Just nu är det Svenskan jag oroar mig för, jag vill verkligen ha det där MVGt.. och om jag inte har det när jag går ut då.. då fan! fyfan va lack jag kommer bli på camilla.. och inte minst mig själv såklart! Ska verkligen kämpa för det nästa termin! På tisdag sätts mina betyg, men jag känner ingen oro vilket är grymt skönt. Vad jag snarare oroar mig för är att jag fortfarande inte kommit på vad jag vill bli när jag blir "stor".. Vuxen säger många sådär på skämt, men helt seriöst!! Jag vill inte hamna på något jävla skitjobb som jag e kass på (vilket jag antagligen inte kommer hamna på, men ändå!) Jag vet inte vilken linje jag ska välja och till det nya året är det dags att ha valt. Media eller Samhäll står det emellan, tror jag, men jag vet inte! Vad jag har mest ångest över är, att till det nya året är det inte alls lång tid kvar tills vi skiljs åt. Det skrämmer mig så ofattbart mycket. Även om jag kanske kommer i samma klass som Linda så.. alla andra då (a) Nee nu ska jag nog fortsätta med min städning.So long suckers / Nelia.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards