Alla inlägg den 13 december 2006

Av C - 13 december 2006 20:51

Eländigt, så eländigt allting är när maninte får som man vill!Knäpp ryck är vad jagfår när jag ser dig. Och ingenting kan jagegentligen göra åt det.Så jag sitter här ensam ikväll och redogör för mig själv vad alla problemen beror på ochfår inte ett enda svar!Kanske ska man ta endusch och låtsas somom regnet öste ner över en. Kanske ska mangå och lägga sigtidigt för att orkamed morgondagen.Hur kommer morgonen se utimorrn? Kommer jag stötapå en viss människa ochhur kommer detta påverkamin dag? Kommer hon verkligen att dyka uppeller sviker hon ännuett löfte? Hon borde juvara van vid det här laget.Hur ska vi komma ut ur detta mönster älskling? Vi sårar varandra gång på gång och inteverkar det som om detslutar. Vi måste börjaälskar varandra såsomvi gjorde innan! Cayo, vi rymmer ikväll.Precis innan solens första strålar nuddarvåra husknoppar, precis innan den elakekvällsmänniskan gått ochlagt sig och precisinnan den morgonpiggejäveln hunnit sätta pådet kokande vattnet. På minuten kan vi rymma bort från all skitoch låtsas som om ingentinghade hänt. Vore inte dettoppen, älskling?

Av C - 13 december 2006 18:00

Så grymt fort det kommer gå. Snart är vi förfasiken där med julmaten och allting. Mamma och jag pratade om igår hur vi ska lösa det med all julmat, när vi ska baka osv.Det känns verkligen kul att få göra det här med henne, det känns verkligen som om det är "hon och jag". Lucia idag då, har inte sett ett enda lucia tåg, förutom mammas imorse som bestod utav en person.. hon själv. Men Lussebulle har jag iallafall käkat, jag och Cayo delade på en idag. Det smakar helt enkelt JUL om lussebullar. Älskling och jag gjorde ett mega gulligt pepparkaks/socker hus idag.Haf kommit på så många saker nu så jag bara, jag är bara trött på det där. Det är aldrig roligt att få reda på att någon har talat osanning till en.Hursom helst så slutade vi skolan (efter ett litet missöde under skoldagen...) Jag Linnea Linda och Millan åkte hem till Linnea och käkade toasts med oboy, mumsigt värre.Sen så satt jag och "lenne" och snackade igenom livets stora gåtor.. Nu sitter jag här och bara väntar på att få käk, men det lär ju ta ett tag antar jag ? suck...

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards