Alla inlägg den 19 december 2006

Av C - 19 december 2006 18:17

Idag har varit en helt okej dag. Bortsett från att jag känner mig mer onyttig än vanligt faktiskt. At first... vaknade jag för sent, käkade ingen frukostoch sprang mer än gick till skolan. Var där i ca 40 minuter för att sedan gå hem igen. Satte mig ibilen och en halvtimme senare satt jag inne på Tandläkar kliniken i Enköping. Fick reda på att jag snart får ta bort den här skiten (men som mamma lärtmig så litar jag inte ett dugg på svante.. inte alls)Sen var jag så fruktansvärt hungrig och hade tänktmig att käka nån korv eller nått, bara för att stillamin hunger. Men icke sa nicke, om jag skulle ätaskulle jag äta så att jag klarade mig under dagen. Såvi bar av till Donken (mmmh så NYTTIGT!? haha) Tillbaka till skolan så hade vi ingen engelska (skaplig tur man får ha att vara jag idag!) Så istället fick vi skåda lunchmusiken. Det var litemysigt sådär :) Visst vissa bidrag var kassa men manmåste ju ge dom en chans, vet inte om jag skulle varaså mycket bättre uppe på scenen jag .. haha Sen hade vi NO lektion, det gick bättre än vad jaghade trott.. kändes bra att sammarbeta (för en gångsskull)med Martin.. b .. Efter detta hade vi idrott ochdet gick riktigt bra, framtill att R tappade enatanden igen.. stackarn! tycker riktigt synd omhenne faktiskt.. hemskt att man inte kan göranågonting heller liksom . Sen kom hursomhelst jag och cayo hem till ett typtomt hus, gick sedan ner och gjorde en kladdkakaoch var ute i SNÖN (så jävla myys pyyys!!! )Men nu har hon dragit sig hem och jag sitter här.

Av C - 19 december 2006 18:09

Smärtan är olidlig, kan inte göra någonting.Den finns där ständigt. Det gör ont fysiskt ocksåöverallt. Det enda som lindrar psykisktär hon som får bort allting. Snön yr utanför och klingandet på pianot får migalldeles lam. Det skulle vara bra att få pratamen det fungerar inte så. Lyckopiller, jomenvisst.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards