Direktlänk till inlägg 4 juli 2008

Jobb-Bloggx3 - var det DU som scannat!?

Av C - 4 juli 2008 14:39

Allting har flytit på rätt bra idag, är faktiskt på min fjärde kartong nu och kände att jag behövde lite paus. Humöret har jag även lyckats hålla uppe tills hon öppnar sin snorkiga käft. Det var nämligen så att jag hade scannat ett dokument och i all stress gått tillbaka till kontoret utan byta läge till kopiator. Så när jag kommer tillbaka står hon där och glor på maskinen, jag frågar vad som är fel och hon bara rycker på axlarna. "Okej, men får jag se!?". Jag går fram till maskinen och förstår vad problemet är, ett problem som är lätt fixat. "Sisådär, nu kan du kopiera igen" (jag var tillochmed trevlig!?). Då kollar hon på mig som om jag vore dum i huvudet och säger med gäll röst "Vadå, var det DU som scannat!?!?!?" Jag ber om ursäkt och ska precis gå där ifrån när jag hör henne mumla för sig själv "du kan ju ställa in den i rätt läge nästa gång". SERIÖST! Efter det här kan ni kanske förstå vilken lust jag har att smälla upp dörren på henne riktigt HÅRT nästa gång.

Denna människa har all rätt att bli avskydd av mig, jag säger bara det. Nu sitter hon dessutom precis utanför våran dörr och pratar högt om hennes turkiet resa, tror det är minst tionde gången hon nämner den under DEN HÄR VECKAN.


JAG     ÄR    SÅ    OTROLIGT   TRÖTT   PÅ    ATT    JOBBA!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 9 januari 2009 14:30

Haha, ingen vet typ att jag skriver det här inlägget med tanke på att jag inte uppdaterat här på typ tusen år. Så, vad har egentligen hänt i mitt liv? - Ne inte mycket alls faktiskt. Har ni frågor så ställ dom right away.   PUSS ...

Av C - 19 augusti 2008 16:38

Så, längesen jag uppdaterade (egentligen längesen jag ens satt vid en dator). Under tiden har saker och ting hänt, fast egentligen ingenting speciellt sådär.   Sista veckan på mitt sommarlov satt jag mestadels hemma och slappade framför bland annat ...

Av C - 11 augusti 2008 04:53

Hallå där ute! (och typ grattis i efterskott till snesan)   Nej, tyvärr (till er som hoppandes) jag har inte slutat blogga!! Tog bara en paus från datorn/internet för ett tag. Har haft lite andra saker för mig. Såsom att åka in till stora staden till...

Av C - 7 augusti 2008 14:39

Nu har jag iallafall bestämt med Linn att vi ska åka in till storastaden imorgon. Handla lite kläder och dessutom löshår, nu ska det minsann bli av. Hoppas bara att det inte är för ingenting jag köper den. Vi får helt enkelt se.  Känner mig helt lam ...

Av C - 7 augusti 2008 12:48

Vaknade precis upp hemma hos NAdija. VÄDRET ÄR KASST

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards