Alla inlägg den 24 juli 2008

Av C - 24 juli 2008 14:45

Idag har hoppet återvänt till min lilla skalle, mitt lönespec ploppade nämligen ner i brevlådan och gav mig en rejäl överraskning. Inte hade jag väl tänkt på att min semesterersättning ingår i själva lönen. (WEHO). Så snart åker jag och mamma in till Kista (efter att vi hämtat upp Nadija) och så blir det antagligen lite förhandsshoppning!


Au Revoir

Av C - 24 juli 2008 01:48

Sitter här, mitt i bläcksvarta natten och har egentligen ingen lust att gå och lägga mig. Så mycket tankar som snurrar omkring i huvudet och jag har egentligen ingen som helst aning om hur jag ska uttrycka dom i ord.


Dels har det med att göra hur mycket jag saknar saker och ting. T.ex Linn som är närmare 35 mil ifrån mig just nu. Hur mycket jag avskyr mina övervakare som inte lät mig åka ner till henne när hon som mest behövde mig. Känns otroligt fel.


Sen har det mycket att göra med gamla minnen som fladdrar förbi då och då. Om hur fort tiden går. Hur jag aldrig mera kommer sätta foten i Futurum som grundstadie-elev, många kanske tycker att det är skönt...men tro mig jag saknar det verkligen. Men så är det med livet, saker och ting går inte att gå tillbaka till. Nu har min datormus lagt av, kanske ett tecken på att jag också ska gå och lägga mig.


Got natt!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards