Alla inlägg den 23 juli 2008

Av C - 23 juli 2008 15:32

Sitter och lyssnar på lite gamla Foo Fighters låtar. Känns skönt och på något sätt befriande, det påminner så grymt mycket om saker som hänt... saker jag klarat av i mitt liv vilket känns otroligt stärkande.


Drömde en så grymt konstig dröm inatt som gjorde mig alldeles svimfärdig när jag vaknade imorse. Det påminde om Juno, eller egentligen drömde jag på sätt och vis om Juno bortsett från att det var JAG som spelade Juno? Jag födde alltså ett barn, fast i min dröm behöll jag det? Det var även en bunt andra saker som hände som jag helst inte vill yttra mig om såhär. Sättet jag vaknade på var inte heller så vackert, jag vill nämligen inte höra några förväntningar på någonting som säkerligen inte ens kommer att inträffa. Fast jag kan ändå inte sluta le åt min moders naivitet.


Tycker förövrigt väldigt synd om henne, Mamma alltså. Hon har världens huvudvärk och då ska såklart våran tvättmaskin gå sönder. Så nu står hon där nere och är alldeles tvär förbannad.


Har ingen som helst aning om vad som händer idag, inte alls. Världens vackraste väder ute, men man har liksom ingen lust att ligga ute och tampas med små krypen som väldigt bestämt ska bita på mig (det vill säga  att jag skämmer ut mig för mina grannar, och nej det är inte lika roligt som det kanske låter...). Så jag väntar hursomhelst hellre till att det svalnar ute så att man åtminstone kan röra sig från tomten.


For so long!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards