Alla inlägg den 8 juli 2008

Av C - 8 juli 2008 10:56

Har precis gått igenom 2 ½ kartonger med papper som mestadels handlade om att slängas. Det här är verkligen inget roligt jobb i längden och jag är överlycklig över att det är sista dagen och att jag får sluta 45 minuter tidigare (för det har jag bestämt att jag ska göra fastän det betyder att min lön blir lite sämre..).


Mitt huvud håller mitt på alltihopa att explodera och ögonen kommer snart sluta fungera.. Urs, ändå somnade jag ursligt tidigt och vaknade med 3 sms som jag fått. Hmm...




Så vad händer idag, sen senare, när jag slutat jobba? Planerna var att jag och MR.A skulle köpa en vinbox och dela på, men det gick tyvärr inte. Dessutom har vi ingenstans att vara och vädret är inte direkt kanon kul!? Hmm. Får se vad som händer helt enkelt!


(Jag tror och hoppas att du läser det här, vill bara säga att jag hade det grymt mysigt igår och hoppas verkligen att det inte är ensidigt...)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards