Alla inlägg den 1 juli 2008

Av C - 1 juli 2008 11:09

Tycker ni ska ta er tillfälle att gratta mig då jag äntligen funnit en person här på jobbet som jag kan ogilla och sända hatiska tankar till. Vem är en hemlighet, men ni borde förstå min åsikt då hon jämt och ständigt ser ner på mig så fort vi möts i korridorerna. Urs på sådana tanter.


Har precis fått i mig lunch och känner mig stor som ett berg efter raggmunkarna som serverades. Bättre än mackor dock, ellerhur Alexandra? 1 timme till, jag SKA hålla ut... MÅSTE hålla ut. PUUUH...


Puss o kjaaaam

Av C - 1 juli 2008 09:33

Allting är raka motsattser till varandra idag. Känns som vanligt fel att sitta på ett kontor klockan halv tio när man istället kunde vara hemma och sova. Visserligen ska jag inte klaga, idag blir det hemfärd mer än två timmar tidigare, aldrig att jag sitter kvar i det här kvava rummet med denna dova huvudvärk! Jag är otroligt avundsjuk på er där ute i friheten, solen skiner och överallt talar de om hur varmt det ska bli den här veckan.

JAG            VILL        INTE                  JOBBA                 LÄNGRE!

Så grymt tråkigt, grymt grymt tråkigt.


Ikväll ska jag hursomhelst äta middag med Alexandra, om jag får välja blir det den nya thai resturangen som jag inte haft tid att besöka än. Litar helt och hållet på Alexandras kritik.


Sola lite åt mig också, puss.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards