Alla inlägg den 22 juli 2008

Av C - 22 juli 2008 21:52

Idag har varit en slö och lat dag, som alltid det vill säga. Tillslut tvingade jag och mamma oss själva till att sätta oss i bilen och göra någonting. Slutmålet blev Enköpng och anledningen till det var att mamma ville ha en slags bildamsugare. Visserligen införskaffade jag mig lite mysiga krämer osv, så jag var på mysigt humör när jag kom hem.


Imorgon åker vi troligen till min moster och på torsdag har vi inplanerat att åka till Kista och se "Mamma Mia" som Alexandra så bra kritiserat. Längtar verkligen till vecka 32, kommer bli så grymt skönt! (visserligen börjar vi skolan kort därefter. jag är nervös, som bara den!)


Känner mig på något sätt nedtryckt av hemligheten min moder berättade idag. Har ingen aning om varför men det känns bara som om jag har minst tio kilo på mina axlar. Om ändå Linn var här, så att man kunde diskutera saken men någon som vet hur det är.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards