Alla inlägg den 7 juli 2008

Av C - 7 juli 2008 11:57

Sitter fortfarande (ja ni ser ju på tiden att jag inte slutar förrän om fyra timmar) på jobbet. Åt för en stund sedan min lunch och har även hunnit hämta nya mappar att scanna in. Inte alls mycket kvar nere i förrådet nu (och mamma ville att jag skulle jobba ytterligare en vecka!?). Jag har jobbat i perfekt tempo för att få avsluta mitt jobb här på aga imorgon, helt underbart perfekt!


Är inte direkt ledssen över att behöva jobba idag, regnet öser för fullt där ute och jag har sådan grymm lust att kolla på film ikväll med någon medan man hör regnet utanför. I love it.


Inte får man åka till skövde heller, jag blir seriöst skit förbannad på min mamma. Hon har ingen som helst anledning till att INTE släppa iväg mig. Jag har skött mitt jobb de här tre veckorna jag har jobbat och hon kan seriöst inte begära att jag ska sitta hemma när jag kommer hem från jobbet. JAG BLIR SÅ ARG PÅ DIG! Det ska jämt vara JAG som gör fel. JAG som gör fel bara för att jag inte svarar på telefonen, HON tar inte ens MED sin telefon när hon åker iväg och hinner oftast INTE svara! JAG som gör fel bara för att det är upptaget när någon ringer till min mobil, samtidigt vill hon inte att ja ska gå ensam hem!? JAG som gör fel bara för att jag stannar uppe sent fastän jag ska upp tidigt dagen efter, men vad fan gör inte hon själv!??

Det absolut VÄRSTA är att Pappa också blir sur på mig för det här... han om någon borde veta vad det är jag står ut med på jobbet!? Jag blir så ARG och vill inget annat än att slita tag i min väska och gå ut och sätta mig med margareta i regnet. SÅDETSÅ!


Linn, Kom hem, snälla!?

Av C - 7 juli 2008 09:10

Tillbaka på jobbet alltså, känns verkligen inte alls bra efter en helt perfekt helg (bortsett från gårdagkvällens avslut). Jag är helt trött i huvudet, pappa är på dåligt humör och de flesta har gått på semester. Men trots att regnet faller utanför och mina ögon knappt vill hålla sig öppna finns det faktiskt små ljusglimtar som man kan le till.

"The Bitch" har gått på semester tror jag, har nämligen inte sett till henne (thank GOD!) och när jag skulle gå med dagens första dokument till kopiatorn tittar Quasimodo ut genom sin kontorsdörr med ett leende och hälsar mig godmorgon, antar att han såg när jag kom till jobbet (han brukar vara här först av alla har han sagt)


Måste fortsätta jobba nu, workaholic.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards